• Anonym (orolig man)

har haft sex med en MILF vad göra ?

Hej jag har en underbar tjej som e 27 år vi har en dotter tillsammans. Men för någon vecka sedan hade jag sex med en 45-åring...jag känner mig som ett jävla as :(. Problemet är att 45-åringen vill att jag ska lämna min tjej för henne...det vill inte jag. Hur ska jag ta mig ur situationen utan att min tjej får reda på det ?. Om jag säger att det alldrig kommer bli jag å 45-åringen kommer hon då skvallra för min tjej ?. Ja e så sjukt orolig. Snälla endast seriösa svar tack inget babbel om att ja e dålig för de vet ja redan att ja e. Tack!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-12 11:32
    Glömde en sak. E det bättre att jag berättar det för min tjej ?, och isåfall hur stor e chansen att hon lämnar mig ?

• Svar på tråden har haft sex med en MILF vad göra ?
  • Anonym (orolig man)
    illerthriller skrev 2013-07-12 12:26:40 följande:
    Hota med att berätta för hennes man och barn då? Lågt slag men det kanske går... 

Det sjuka är att hon inte bryr sig om hennes man så det skulle alldrig funka...hon har berättat om mig för hennes dotter samt hennes väninna jävla bladder fitta...jag mår så dåligt
  • illerthriller
    Anonym (orolig man) skrev 2013-07-12 13:57:36 följande:
    Det sjuka är att hon inte bryr sig om hennes man så det skulle alldrig funka...hon har berättat om mig för hennes dotter samt hennes väninna jävla bladder fitta...jag mår så dåligt
    Då kanske du får stå ditt kast. Du skulle tänkt på det innan du doppade i fel gryta. 

• Anonym (Anon)

Ja du, det är sånt som kan hända även om man är singel. Har vid två tillfällen när jag var ung agerat toy boy åt två MILF:s där mannen var med på det. Han var cuckold och tände på grejen att jag satte på hans fru (när han var med). Det var bara menat att det bara skulle vara sex och inget annat men efter en tid så började den ena utveckla känslor för mig. Hon sökte upp mig privat fast det inte var OK. Hon började måla upp gemensamma planer, hon skulle skilja sig från sin man och vi skulle flytta ihop. Minns att hon sa att hon kände sig så levande igen som när hon var ung och gick igång på att ha en ung vältränad kille. Men jag såg verkligheten. Det var mer än 20 år mellan oss och jag tänkte hur kommer det vara för mig om 10 år. Så jag bröt och sa inget till hennes man. Hon hängde efter mig ett tag men gav sedan upp. Något år senare hamnade jag i princip samma situation men där separerade hon plötsligt och ville flytta hem till mig. Blev livrädd och sa att det bara hade handlat om sex. Men det köpte hon inte så det blev en lång utdragen process där hon till sist gick tillbaka till sin man. Det problem med otroheten är en sak men akta dig för att leka med elden. I den åldern verkar saker kunna ta vilken vändning som helst och jag blev gnistan som tände det hela, precis som du.     

• Gastkramaren91
    Anonym (Anon) skrev 2013-07-13 02:16:12 följande:
    Ja du, det är sånt som kan hända även om man är singel. Har vid två tillfällen när jag var ung agerat toy boy åt två MILF:s där mannen var med på det. Han var cuckold och tände på grejen att jag satte på hans fru (när han var med). Det var bara menat att det bara skulle vara sex och inget annat men efter en tid så började den ena utveckla känslor för mig. Hon sökte upp mig privat fast det inte var OK. Hon började måla upp gemensamma planer, hon skulle skilja sig från sin man och vi skulle flytta ihop. Minns att hon sa att hon kände sig så levande igen som när hon var ung och gick igång på att ha en ung vältränad kille. Men jag såg verkligheten. Det var mer än 20 år mellan oss och jag tänkte hur kommer det vara för mig om 10 år. Så jag bröt och sa inget till hennes man. Hon hängde efter mig ett tag men gav sedan upp. Något år senare hamnade jag i princip samma situation men där separerade hon plötsligt och ville flytta hem till mig. Blev livrädd och sa att det bara hade handlat om sex. Men det köpte hon inte så det blev en lång utdragen process där hon till sist gick tillbaka till sin man. Det problem med otroheten är en sak men akta dig för att leka med elden. I den åldern verkar saker kunna ta vilken vändning som helst och jag blev gnistan som tände det hela, precis som du.     
    Vid första anblicken så låter det där som ett jäkla drömläge, att få leka toyboy med en äldre kvinna. Men om det sedan vänder och känslor börjar uppstå är paniken, ångesten och dylikt inget jag vill känna. Inte för jag själv varit i riktigt samma sits men man får nog tänka till på vad man ger sig in i.
  • Anonym (Anon)
    Gastkramaren91 skrev 2013-07-13 02:40:04 följande:
    Vid första anblicken så låter det där som ett jäkla drömläge, att få leka toyboy med en äldre kvinna. Men om det sedan vänder och känslor börjar uppstå är paniken, ångesten och dylikt inget jag vill känna. Inte för jag själv varit i riktigt samma sits men man får nog tänka till på vad man ger sig in i.
    Det kändes som ett drömläge. Ett tag. Men sen började sakta förvandlas till att jag höll på att få en över 20 år äldre flickvän som jag inte hade bett om. Det blev en massa gråt, förtvivlan, strul och elände. Läs mer här i en liknande tråd: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m70466254.html

Men jag utlöste tydligen något som låg där under ytan och trots att jag tog mig ur det efter en massa jobbigheter så var jag där igen en tid senare. Efter det så var jag extremt försiktig.
  • Anonym (a.)
    Anonym (orolig man) skrev 2013-07-12 13:57:36 följande:

Ja, det var ju detta jag menade, kommer du att klara av ditt dåliga samvete.

Det kommer att gnaga i dig, så länge du inget säger. 
  • Anonym (moa)

Är inte din tjej en MILF då menar du? Har ju inget med åldern att göra menar jag, bara man fått barn och anses vara knullvänlig.

• Lever så
    Anonym (Bevis) skrev 2013-07-12 11:48:35 följande:
    Finns det någon bevis? Om nej så bara blåneka, berättade för min kille att jag var otrogen o det ångrar jag mest i hela livet!!!! Så om det går så bara igga hela grejen o ägna dig åt din tjej istället!!;) lycka till!!;)
    Håller med här.
  • SupersurasunkSara

Tja att du inte förtjänar din sambo antar jag att du vet om.

Jag känner inte din sambo, men vore jag hon skulle jag ha lämnat pronto. Kastat ut dig direkt och bett dig fara och flyga.

Din sambo kanske är annorlunda och kan tänka sig att förlåta. Dock, det kommer att kräva rejält mycket bla att du säger upp all kontakt med den här mannen och hans hustru.(Obs att jag nu talar ur mitt perspektiv) Du kommer också mötas av missthänksamhet i dina kontakter med kvinnor, om du kommer sent hem, ska ut med kompisar osv.

Alternativet är att säga som det är till den andra kvinnan, att du inte är intresserad. Skvallrar hon så blåneka men var JÄKLIGT säker på att inget bevis finns, att hon inte på något sätt kan bevisa det hela, tfnsamtal, sms el liknande finns inte? Du har inga märken på kroppen som ingen utom de som du har haft sex med kan ha sett osv? 
    Klarar du dig där så är det bara att blåneka och framhärdar kvinnan får du säga upp kontakten med henne och då meddela hennes man om varför så han inte undrar. (DVS du får ljuga för honom med) Sen får du leva med dit usla mående resten av livet samt, hoppas jag, aldrig göra om det och dessutom göra allt i din makt för att vara 'värdig' din sambo och ert barn.   

Svar på tråden har haft sex med en MILF vad göra ?