-
Ja absolut. Alla borde leva ut sina sexfantasier på andras bekostnad.jelenahemma skrev 2013-07-13 14:57:17 följande:Jag tycker inte att du är smutsig. Lev ut dina sexfantasier, livet är kort. Du har inte brutit några löften, eftersom du hade inte givit några än.
-
Längre ifrån att vara en moraltant än mig kan nog inte någon vara, men, vet du, jag var en av dem som stod på andra sidan staketet också en viss tid, och jag kan berätta om för dig att det gör så jävla ont att bara vara en knullkompis för någon som är på väg attl hitta sig själv. Förstår dig också på något vis, att det är så mycket som du saknat tidigare och den här frihetskänslan är bara kul, men vad, om den nya respektive din internetvän trodde att du menar allvar?
-
Förstår, men vem av dem vill du ha i ditt liv? Eller längtar du efter något annat? Jag är den sista som kan ge kloka råd, men en sak är säkert, du gör illa allihopa om du inte väljer. Du är inte lösaktig, bara vilsen.
-
Sluta krångla. Du vet vem du vill ha.
Satsa!!! Kram
-
Jag vet, det är svårt att prata om sådant även med goda vänner om inte de själv någonsin hamnat i en sådan situation. Du vet vad, respektive vem du vill ha i ditt liv. Det är det viktigaste. Allt annat kommer att lösa sig om han bara känner likadant, men att ligga med alla män som finns i närheten är inte precis något som hjälper till, förstår du väl. Jag önskar dig allt gott. Bara för att jag inte lyckats betyder ju inte att alla andra...