Få pengarna tillbaka?
Jag gjorde illa min fot under en löptur för ca 4 veckorsedan. Det har gjort lite ont men den har varit blå och sväld. Jag har inte brytt mig om den för det bara gjort ont lite i bland men eftersom svulnaden och blåningen inte går bort tänkte jag att jag skulle gåmtill vc. Väl där så får jag betala 100 kr för läkarbesöket vilket är normalt. Sedan kom undersökningen och hon som tog emot mig bad att jag skulle vissa båda fötterna. Hon tittade på dem i ca 5 sekunder sedan sa hon att "ja jag ser ju den är blå och sväld men vid en blödning är det normlat. Fast jag är inte utbildad för sådanhaär skador så jag kan inte säga vad det kan vara" nähä? Varför får jag en person som i te är utbildad?! Och vad då inte utbildad? Jag såg ut sm en fisk och gick lite chokad därifrån. Så nu tog jag ledigt från jobbet mitt i all semester kaous och svårt att hitta ersättare och får betala 100 kr för en undersökning med någon som inte är itbildad? Jag har en lågavlönat jobb och är ung och har ett dyrt intresse och vänder på varje krona... Nu måste jag ju betala 100kr till för en ny undersökning eftersom jag inte är nöjd med denna och orolig för foten. Jag vet inte vad jag vill med tråden men kan jag få tillbaka min peng eller få en ny undersökning? Har någon annan varit med om liknande?