Anonym (Stor hundägare) skrev 2013-07-16 03:10:52 följande:
Känner igen de där från surkärringarna i området, stod och skulle knyta upp påsen från kopplet för att plocka upp skiten då några kärringar skriker; ''Hörru DU TJEJEN!! Du plockar upp det där!!!'' Eh? Ja jag ska, jag håller på !!!
Nästa gång bara för att jävlas ska jag inte plocka upp den eller kasta den i kärringens ansikte.
Eller bara säga; Sug. Min. Kuk!!!!!!
Jaja, vad ska dom göra? Dom kan inte göra nåt åt dig, skit i bitterfittorna!
Hahahaha! Jag känner igen mig i ditt tankesätt :) Jag tänker precis likadant. Mula kärringarna med bajspåsen. I vår förening står krukväxtindianerna och glor hela dagarna så att inte en hund bajsar utanför deras hus.
Eller så förfärar dom sig över att ungarna leker på lekplatsen på gården...för det STÖR ju i deras förmiddagskaffe :P Hundar hatar dom allihopa. Har tillochmed varit med om att en gubbe kom utrusande ur en port för att skrika åt mig att "Här får du inet gå med hunden! Det är ett BOSTADSOMRÅDE och där får inte hundar rastas!"
Både jag och hunden bor i detta bostadsområde förklarade jag.
Gubben blir så upprörd att han tar av sig glasögonen (?) samtidigt som han skriker om att det är ett BOSTADSOMRÅDE och hundar är FÖRBJUDNA.
Då kunde jag inte låta bli att säga just exakt
"Sug min jävla kuk din sure gubbajävel. Gå hem o runka och lägg dig sen i en jävla grav dör du inte störs av någon. Jag kan hjälpa dig att gräva!"
Ts: Skit i surkärringarna. Så länge det inte står i föreningens ordningsstadgar att hundar inte får rastas på föreningens gräsmattor-så kan dom inte gapa om olagligheter. Sen skulle jag vilja se den polispatrull som rycker ut för att fya en hundägare vars hund bajsat på "fel" gräsmatta och ägaren plockat upp skiten :) Lustigt hur naiva folk är just när det gäller saker som polisen rycker ut för. Dom kommer fan knappt när någon blir misshandlad-knappast troligt att dom skulle komma för detta :) Be dom suga din kuk som Anonym (stor hundägare) sa :)