Inlägg från: TessTess93 |Visa alla inlägg
  • TessTess93

Kan hon sova här??

Hej :) jag undrar om en bebis som är 1 månad kan sova i en babysitter en hel natt ? Det är fullt liggläge på babysitter :)
    Vi ska iväg med husvagnen så jag försöker komma på något sätt som min dotter kan sova på utan att det tar massa plats :)

Eller ni kanske har något annat förslag än babysittern :)

• Svar på tråden Kan hon sova här??
  • TessTess93

Men det är så trångt :( annars hade jag gjort det :)

• TessTess93

Det blir för trång att ha henne i sängen :(
    Och liggdelen till vagnen är för stor..
    Fast jag kanske kan ta liggdelen till min mammas vagn den är mindre och lättare :)

• TessTess93

Hon får sova på golvet.. Annars får vi sova i förtältet.. Fast det kanske hade vart bättre för då kan hon sova i vagnen..

• TessTess93

Själva husvagnen är väll inte så liten men det finns två dubbelsängar och vi är minst 5 vuxna och en bebis.. Och sängarna är inte jätte stora.. Det är precis så att jag och min kille får plats i en säng och då är de tråångt.. Och ända platsen för dotter i sängen skulle vara ovanför mitt huvud men jag är rädd att slå till henne..

• TessTess93

Jag vågar inte det jag är rädd att hon ska ramla ner.. Och jag tror inte att det finns så mycket att hänga upp henne i heller..
    Fast om jag och sambon ligger i sängen närmast dörren så kan ju dottern faktiskt sova i liggdelen på golvet och då borde det finnas plats att gå förbi för dom andra :) och jag kan ta med dottern ut fort om hon börjar skrika :) så att hon inte väcker dom andra :)

• TessTess93

Även om någon av dom andra skulle vakna så behöver dom inte gå förbi ändå.. För vi har allt i husvagnen..

Varför skulle man inte kunna sova?

Svar på tråden Kan hon sova här??