Inlägg från: Anonym (samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma här)

Hur tar man sig ut i livet?!

Samma här. Jag är 17 med typ samma problem. Jag har bara 1 vän som jag träffar i typ en timme högst två ggr i veckan. Går andra året på gymnasiet på en linje jag hatar, men känns för sent och krångligt att byta. På min fritid gör jag inget annat än att sitta hemma vid datan och scrolla igenom twitter och youtube. Bor själv med min mamma i en lägenhet jag hatat i hela mitt liv. Jag har aldrig varit utomlands. Har knappt lämnat mitt landskap faktiskt. Är åksjuk och extremt rädd för att spy bland folk, och därav kan jag ju inte åka någonstans heller.

Har aldrig festat. Aldrig varit full. Inte ens haft en pojkvän. Jag känner att jag slösar bort mitt liv. Jag borde ha roligt men det är ju så jävla svårt när man typ bor i narnia ju! Min dröm är att flytta till England efter gymnasiet. Helst vill jag dra nu. Börja om helt. Tyvärr tvivlar jag på att jag nånsin kommer få modet att faktiskt göra det :(

Nog om mig nu, om du inte är åksjuk som jag så tycker jag att du bara ska ta tåget nånstans. Ta med dig dina kompisar och åk till en annan stad i närheten för en dag. Shoppa, fika etc. Åk på språkresa kanske?

Svar på tråden Hur tar man sig ut i livet?!