• Emilie

Närmar sig 30 och längtar efter +

Jag är också 28,5, min sambo 36, vi har snart försökt att skaffa barn i ett år, vi längtar verkligen, med vove, bil o villa så är det det som saknas! Håller med om omgivningens frågor, att det känns som om alla blir gravida utan problem... och kommentarer, som t.ex. "eller du kanske inte dricker kaffe längre ;) " de är ju inget ont menat av någon, men längtan blir ju inte mindre direkt! Ibland undrar jag varför det känns som tabu att berätta att vi faktiskt försöker, att de inte behöver fråga, jag kommer berätta isåfall, men nu blir det ofta bara "ehm undviker ämnet stämmning"... 

• Emilie

Hej! Jag skulle fått min mens i söndags, men den har ännu inte dykt upp.. har testat säkert 4 gånger med testlagrets stickor, mega negativt... tant röd har aldrig varit såhär sen innan...börjar nästan oroa mig för att något är fel? va tror ni? va och köpte ett annat gravtest från apoteket innan, ska testa med det imorgon om inte tanten kommit innan dess..känner mig orolig, hade varit bättre om tanten bara kommit känns det som...

• Emilie

Fortfarande ingen mens, fortfarande mega negativa test.. känns olustigt! Hoppet att jag är gravid känns borta ändå, men varför kommer inte tant röd då... suck... blir så trött på kropp o knopp just nu..

Svar på tråden Närmar sig 30 och längtar efter +