• Längtar1985

Närmar sig 30 och längtar efter +

Jessica 85 skrev 2014-01-06 17:13:56 följande:
    Hej! Jag hade ÄL i helgen men vi lyckades inte så bra typ torsdag och måndag så inga större förhoppningar. Vet inte exakt vilken dag äl var men det känns så hopplöst. Väntar in en kallelse till på barnlöshetsmottagningen snart iaf

Lycka till. Jag började utredningen i maj 2013! Det går framåt och jag har inte tappat hoppet än
  • Längtar1985
    Emeliiiet skrev 2014-01-07 21:19:53 följande:
    Tack! Hoppas jag med! Känns så tråkigt när det man önskar sig mest av allt känns omöjligt att påverka själv!

Bra inställning har du iallafall :) Allt för många inklusive mig själv som klandrar sig själv för barnlösheten
  • Längtar1985
    Jessica 85 skrev 2014-01-08 10:17:39 följande:
    Hej! Vad härligt att det kommit in några fler här i tråden! Välkomna :) Vi fick reda på lite av provsvaren går och det visar sig att det fanns inga spermier i min sambosprov. Det ser inte så bra ut med andra ord och vi är ledsna så klart. Nu ska det ju utredas mer men tänk om vi inte kan få barn tillsammans?!! Inga biologiska iaf......jag grät innan jag skulle sova och har gråtit nu på morgonen med. Lugnar nog mig snart men FAAAAAAANNNNNN!!!!

Beklagar Jessica. Fy vad tråkigt att höra. Det måste finnas nått läkarna kan göra för att hjälpa er? All styrka! Kram
Svar på tråden Närmar sig 30 och längtar efter +