Närmar sig 30 och längtar efter +
Millispillis; kram i stora lass till dig. Sörjer med dig. Vi missade hela äl för sambons jobbprojekt drog ut på tiden o han kom hem 1 v försent
Millispillis; kram i stora lass till dig. Sörjer med dig. Vi missade hela äl för sambons jobbprojekt drog ut på tiden o han kom hem 1 v försent
1 v försent
Ja hatar orden du måste slappna av. Ja förklarade det som så att för mig när ja inte blir gravid är som att min sambo inte skulle kunna få stånd. Då fattade han.
Nu åker ja utomlands 1 vecka o kommer förhoppningsvis tillbax m nya krafter. Stor kram till er alla!
Hemma igen! Känns som jag börjar med en styrkekram till alla
Hemma igen! Känns som jag börjar med en styrkekram till alla
det är inte lätt att kämpa i mot vind.. Ja känner att semester var precis vad vi behövde o ny kraft har samlats i mig, jag är redo för att fajtas för de jag tror på! Jag har snart ägglossning o håller tummar o tår. Försöker fokusera på vår renovering där hemma så får vi se hur de slutar. Jag hoppas ni andra med kan försöka hämta ny kraft nu när våren börjar infinna sig
Liten fråga! Hur går den här spolningen till
O vad gör den för nytta?