• elindindin

    Väntar på kallelse för utredning inför Pergotime!

    Hej!
    Jag och min fästman har en pojke på 2, 5år och längtan efter barn nr 2 är stoor!
    Har försökt i drygt 1 år, egentligen mer, och det går inte!
    Jag har tagit 2 p-sprutor, sept -11 och nov -11, har sedan dess inte fungerat! Fick puller att få igång mensen, Provera tror ja dom hette, gick på en kur och mensen kom! Men så fort ja sluta med pillrena så sluta mensenkomma regelbundet! Den kommer då och då.. enligt bm så har ja antagligen äl ett par gånger om året endast. Så nu ska jag
    och min fästman utredas för att förhoppningsvis få börja med nån typ av medicin för att få igång min äl! (Antar Pergotime)
    Vad handlar utredingen om? Är der fler som är i samma sits? Fler som hoppas på barn -14?


  • Svar på tråden Väntar på kallelse för utredning inför Pergotime!
  • Eleonor01

    Tog tre sprutor efter min son föddes i maj 2011. I januari i år hade jag fortfarande inte fått tillbaka äl hade dock blödningar. Eftersom jag hade testat äl själv å hade varit gravid tidigare så krävdes det inget mer så jag fick pergotime utskrivet. Efter vul så hade fortfarande inte äl kommit igång efter två enkeldoser. Har nu hunnit äta två dubbrldoser på två månader å nu tror jag äl är igång. Ska köpa fler tester för det e stängt på kk så jag kan inte bli undersökt. Provera sprutan är skit :/ hade jag bara vetat vad jag vet nu ;/

  • elindindin

    Ja hade man bara vetat vad den där j-vla sprutan kunde förstöra!

    Inte bara äl som blivit fel utan humör har blivit skadat och finnar fan överallt! Usch!

    Önskar kallelsen kunde komma nu.. vill veta vad som är fel..

Svar på tråden Väntar på kallelse för utredning inför Pergotime!