21 och oskuld , längtar efter barn :(
Alltså jag ser inte vad som skulle vara konstigt heller fel med ditt val. Jag tycker att de värderingar du har är väldigt sunda och inte som de mesta i samhället där allt kretsar kring sex.
Jag har själv valt ett återhållsamt liv men undrar nu när jag närmar mig 25 om de riktigt är värt de, jag tänker inte främst på att jag saknar att varit med många men de är som de medfört nått som gör att de känns jobbigt och faktiskt svårare att börja träffa någon nu när jag känner att jag vill göra de.
Jag skulle till och med tycka de var fint att träffa någon som dig, jag tycker också att du skall hålla på ditt val och vänta, du är bara 21år trots allt. Du har hela livet framför dig. Jag förstår dock att barnlängtan kan kännas hög. Får jag fråga vilken typ av liv lever du nu? Fast jobb och boende? Jag tänker att om du inte har de ordnat kanske de är nått du kan prioritera under väntan på den rätte?
De svåra kanske kan vara att hitta någon som helt delar dina värderingar och din syn på livet och vad som är viktigt.
Mina tankar är att största chansen att träffa någon måste ju vara i "kristna sammanhang".
Av ren nyfikenhet undrar jag också, är de viktigt att din blivande man också är oskuld?
Sen också av ren nyfikenhet så skrev du att du undrar hur många killar som skulle vilja gå ut med en oskuld, på vilket vis känner du själv att de kunde bli ett problem? Hur är de med att kyssas?
Önskar dig lycka till med dina val :)