• ALLIEVERDO

Internet Explorer har slutat fungera.....vad gör jag?

SKa ladda ner, men varje gång jag trycker på att ladda ner torrenten så hänger sig sidan med felmeddelande rutan "internet has stopped working"

blir tokig..varför börjar den så helt plötsligt när jag har kunnat det förut 

• Svar på tråden Internet Explorer har slutat fungera.....vad gör jag?
  • Aniiee

Byt till en bra weblässare.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Aniiee

Och virussök datorn....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • ALLIEVERDO
    Aniiee skrev 2013-07-24 16:19:04 följande:
    Och virussök datorn....

jajo det har den säkert i sig.. jajg började med tömma cookies och allts sådant..
  • Heh01

"Internet has stopped working"?! Kan du inte ta en printscreen på det och lägga upp? Låter förbaskat roligt. ^^

• Nyfikna72

Låter ju mest som nån av triljoner trojaner man kan drabbas av.......har själv fått nåt liknande engång och då hindrades man att gå ut på nätet. Googla det du får upp på en annan dator så kan du säkert ladda hem nåt och köra på en usb sticka i din

• Alshain
    Heh01 skrev 2013-07-24 16:56:38 följande:
    "Internet has stopped working"?! Kan du inte ta en printscreen på det och lägga upp? Låter förbaskat roligt. ^^
    "Internet has stopped working" är ett helt genuint felmeddelande ifrån Internet Explorer. Ett av många av hög kvalitet.

• ALLIEVERDO
    Heh01 skrev 2013-07-24 16:56:38 följande:

Internet Explorer då :)
  • ALLIEVERDO

Åh, rensat och sökt datorn med virusprogrammet, ,men fortfarande problem varje gång..

Får ta en dag och byta från IE, MEN nu när jag har det..har ni fler tips då? har för mig jag haft detta problemet förut, men glömt hur jag gjorde då :) 

• bradfield

IE go home, you're drunk!

Svar på tråden Internet Explorer har slutat fungera.....vad gör jag?