Pergotime, följas åt?
Ok men har du mer än 14 dgr mellan äl o mens?
Ok men har du mer än 14 dgr mellan äl o mens?
Har du alltså testat i fick neg på gravtest?
Nej vad tråkig men som zandra sa du har precis ätit din första kur så vänta nu två månader till och du kommer säkerligen att bli gravid ;) håller alla tummar o tår :)
Jag har fruktansvärt ont mensvärk och huggande ont i ryggen :( jag klarar inte av detta jag måste ligga i foster läge... Har ni verkligen haft så ont???
Tycks se något på sista men är osäker pga dålig bild.. Men om du såg en rosa streck så är du nog gravid :) ta ett till vanligt test o se om du ser skillnad o sen ta ett digitalt ;) spännande
Gör det och grattis i förväg ;)
Grattis och välkommen nu är vi 3st här :)
Hej zandra o ni andra det var länge sen vi skrev här.. Hur mår ni o hur går det med era graviditeter ?
Hej wassan
Jag är i vecka 11+x alltså 12 o mår illa hela tiden o kräks ibland. Hatar alla lukter men ärligt talat jag står med allt bara jag får vara gravid :)
Det värsta tycker jag är halsbränna som jag inte klarar av. När jag får halsbränna kan jag inte göra utan måste stoppa det på något sätt...
Jo det har jag men har haft blödningar och bruna flytningar fortfarande men allt såg bra ut så jag undrar hur länge det varar :) är så rädd då jag tidigare haft ma..
Geléhallon
Hatar gaviscon tabletter, jag kräktes så fort jag började tugga blääää men oral funkade perfekt så länge man inte äter något efteråt ;)
Hhhhhh ryser oxå här :D
Prova samma märke fast oral... Tar du nefirex järntabletter? Tänker mest på hur äckliga de är.. Smaken är bläää
Trillingar?? Grattis vilken överraskning ? Vad berodde blödningen på? Är du i vecka 10 eller ?
Hej tjejer..
Jag mår bra förutom lite bruna flytningar som inte slutar.. Känner lite lite fosterrörelser ibland :) är i vecka 14.. Illamående o halsbränna dödar mig.. När jag mätt får jag halsbränna o när jag är hungrig ( behöver inte vara hungrig) Mår jag illa osv.. Ibland funderar jag på vilket jag ska välja mår illa el halsbränna o må illa vinner ;)
Gud vad jobbigt o hemskt.. Lider med dig :( har också haft mf/ma tidigare o det är skit jobbigt.. hur du fick reda på det eller hur kände du att något var fel?
Styrkekramar till dig..
Hur mår du wassan??
Hur mår ni tjejer??
Vad jobbigt med foglossning hoppas inte jag får det men ibland får plötsligt ont att jag knappt kan röra mig :) jag är i vecka 19 o längtar till veckorna 30 o uppåt..
Tjejer har ni känt något hugg liknande runt vecka 19? Igår kände jag ett hugg i livmoder som vara i en sekund sen var det inget mer.. Om barnet var stort som i veckor 30 o mer då skulle jag tänka att det är barnet som trycker någonstans att det gör ont men jag är bara i vecka 19 så vad tror ni???
Hur går det tjejer?
Grattis till er tjejer som födde :) min bf är i oktober