• linnn89

Pergotime, följas åt?

Ok men har du mer än 14 dgr mellan äl o mens?

• linnn89

Nej vad tråkig men som zandra sa du har precis ätit din första kur så vänta nu två månader till och du kommer säkerligen att bli gravid ;) håller alla tummar o tår :)

• linnn89

Jag har fruktansvärt ont mensvärk och huggande ont i ryggen :( jag klarar inte av detta jag måste ligga i foster läge... Har ni verkligen haft så ont???

• linnn89

Tycks se något på sista men är osäker pga dålig bild.. Men om du såg en rosa streck så är du nog gravid :) ta ett till vanligt test o se om du ser skillnad o sen ta ett digitalt ;) spännande

• linnn89

Hej zandra o ni andra det var länge sen vi skrev här.. Hur mår ni o hur går det med era graviditeter ?

• linnn89

Hej wassan

Jag är i vecka 11+x alltså 12 o mår illa hela tiden o kräks ibland. Hatar alla lukter men ärligt talat jag står med allt bara jag får vara gravid :)

Det värsta tycker jag är halsbränna som jag inte klarar av. När jag får halsbränna kan jag inte göra utan måste stoppa det på något sätt...

• linnn89

Jo det har jag men har haft blödningar och bruna flytningar fortfarande men allt såg bra ut så jag undrar hur länge det varar :) är så rädd då jag tidigare haft ma..

Geléhallon
    Hatar gaviscon tabletter, jag kräktes så fort jag började tugga blääää men oral funkade perfekt så länge man inte äter något efteråt ;)

• linnn89

Hhhhhh ryser oxå här :D

Prova samma märke fast oral... Tar du nefirex järntabletter? Tänker mest på hur äckliga de är.. Smaken är bläää

• linnn89

Trillingar?? Grattis vilken överraskning ? Vad berodde blödningen på? Är du i vecka 10 eller ?

• linnn89

Hej tjejer..

Jag mår bra förutom lite bruna flytningar som inte slutar.. Känner lite lite fosterrörelser ibland :) är i vecka 14.. Illamående o halsbränna dödar mig.. När jag mätt får jag halsbränna o när jag är hungrig ( behöver inte vara hungrig) Mår jag illa osv.. Ibland funderar jag på vilket jag ska välja mår illa el halsbränna o må illa vinner ;)

• linnn89

Gud vad jobbigt o hemskt.. Lider med dig :( har också haft mf/ma tidigare o det är skit jobbigt.. hur du fick reda på det eller hur kände du att något var fel?

Styrkekramar till dig..

• linnn89

Vad jobbigt med foglossning hoppas inte jag får det men ibland får plötsligt ont att jag knappt kan röra mig :) jag är i vecka 19 o längtar till veckorna 30 o uppåt..
    Tjejer har ni känt något hugg liknande runt vecka 19? Igår kände jag ett hugg i livmoder som vara i en sekund sen var det inget mer.. Om barnet var stort som i veckor 30 o mer då skulle jag tänka att det är barnet som trycker någonstans att det gör ont men jag är bara i vecka 19 så vad tror ni???

Svar på tråden Pergotime, följas åt?