Pergotime, följas åt?
Hhh ok hur fixar man mappar på iPhone ?? Har iPhone 5
Hhh ok hur fixar man mappar på iPhone ?? Har iPhone 5
Ok tack zandra. För mapp info..
Hhhh äcklig beskrivning kanske för män men för tjejer är väl naturligt :P
Hoppas det bli nu nått zandra.. Det med svamp är ett gott tecken tycker jag för jag fick svamp innan jag visste att jag var gravid och haft det under hela graviditeten...jobbigt med gärna svamp än att inte bli gravid:) hhhh
Hur går det för er andra??
Jag känner lite stick eller liknande på mitten i livmoder...
Tjejer kan man känna på magen att något har förändrats typ att magen kanske blivet hårdare vid livmoder eller liknande???
Mmm det kan man nog inte känna så tidigt :)
Tråkigt att det KANSKE mens på g MEN som du sa man ska hitta det positiva ändå för att klara av "resan till att bli gravid"
Jag borde ha haft min mens tror jag om jag nu prickade rätt på äl eftersom jag har haft
Mensvärk för ca 2 1/2 vecka sedan.. Men det är jobbigt för man vet inte i hoppas hela tiden...
Trasan hur länge har du försökt med och utan hjälp??
Så det är ditt första riktiga försök :) då räknar vi såklart inte det som har varit tidigare..
Jag mår inte bra kan jag säga.. Är trött, orkeslös och känner att jag vill bara vila o inte göra något( lat :P) och blir lätt arg och irriterad.. Jag tror att mens humör är på gång :(
Jag tänker ABSOLUT inte testa mig just nu... Det är för tidigt och du anar inte trasan hur arg och besviken på mig själv blir jag efter ett negativt test.... vill inte ha den känslan...
Har du fått mens nu?? Ska inte du testa om du inte får mens??
Vad skönt att du fick mensen ändå för nu börjar det iallafall hända saker...
Hoppas det blir bättre nästa gång :)
Undrar hur det går för zandra ? Något nytt??
Hoppas hoppas zandra..
Hhhh det med illamående känner jag oxå hhhhh MEN ville ju inte skriva det för att inte tro på m
Hhh skriv aldrig klart
.........Aa för att inte tro på mina inbillningar hhh och lite yrsel ska vi inte heller prata om :P
Vad dum jag e
Hhhhh MEN tänk om du är ...... ?? Jag kom ihåg när jag var gravid då luktade allt konstigt exempel mango som jag älskar kunde jag inte pga tyckte den luktade bensin hhhh
Jag tycker oxå det