-
har du testat än ? :)linnn89 skrev 2014-02-19 20:53:06 följande:Vilka är det som har blivet gravida i denna tråd??
-
aha är du gravid? grattis :D . vet hur du känner och svårt och inte tänka på annat. :/ ska du få ett tidigt vul så du kan få se pyret sen iaf för då känns de lite lättare. jag är i vecka 22 nu, byter vecka på måndagar.linnn89 skrev 2014-02-20 17:25:02 följande:Jag är det men är LIVRÄDD för att något ska hända... Varenda lilla ont blir jag livrädd , varje gång jag är på toa o ska torka är jag livrädd... :( :( jag kan inte glädjas :( vilken vecka är du på?
-
linnn89 skrev 2014-02-20 20:12:24 följande:Ja det är jag ;) men BARA i vecka 5 ungefär. Om jag nu har haft ägglossning 30 jan vilken vecka är jag på?? I vissa appar får jag vecka 5 o vissa 6 o vissa 7... Vad vet jag...
Härligt att vara långt ifrån dom här känsliga veckorna :)
Har du fått veta vad du har pojke el flicka?Okej, ja de är krångligt i början med veckor m,m :P jag hade dock koll på ägglossningen var m,m endå blev jag backad 3dagar. jag plussade 9dagar efter positivt ältest och endå blev jag backad alltså plussa jag på äl+6 vilket inte låter rimligt men aja :D hehe
Ja jätte skönt, nu njuter jag av sparkar m,m :) Vi väntar en dotter som fått namnet Iris :) Så kommer ha en son och en dotter. :) tog kort i måndags (bilden till höger) och sen igår.. undra vad som hände där. stor skillnad på tre dagar :P
-
linnn89 skrev 2014-02-21 17:32:35 följande:Oh vilken söt mage och vilken skillnad :) längtar efter sparkar...
Härligt med en liten tjej :) jag har också en son så vi får se vad han får, bror eller syster ;)
Det med äl kan man väl aldrig veta exakt vi får se vad dom säger på VUL ... Jag tänker tjata fram ett VUL så snart så jag kan slappna av lite...
Har du stickningar/hugg i äggstock ibland??Ja tjata på dem, jobbigt och gå enda till rutin ultraljud med oro :/
Inte längre, men hade det i början. Kände massvis med stickningar och hugg och ilningar m,m. :)
-
haha ja, större denna gången än med första barnet. men brukar vara så. :P hon ligger långt ut med och har en frammåtlutad livmoder så har nog med de o göra… och dåliga magmuskler :P jaa, för endel säger det pang så vaknar du med en stor mage ;)Trasan87 skrev 2014-02-21 21:28:31 följande:Jösses vilken mage du har fått!
Jag är i vecka 19 nu och det syns i princip ingenting fortfarande. Men det kanske går fort snart :-P -
vad jag minns så tror jag inte att jag hade det iaf. någon annan?wassan skrev 2014-02-22 19:55:18 följande:tjejer jag har bara en fråga ni som blev gravid med pergo hade ni metallsmak ? eller är de en vanlig biverkan?
(min första kur) -
wassan skrev 2014-02-22 20:46:30 följande:typ allmänt konstig känsla i munnen konstig smak? blä
åh grattis till tösen du har såå fin mage<3
måste kännas väldigt magiskt när du känner sessan sparka..
all lyckaVet att jag iaf på första kuren pergotime kände massor av konstiga symtom, så dumt att man glömmer av de så snabbt :p . jag kanske har skrivit något om det bakåt i tråden? :P
Tack snälla du! Ja verkligen, lättare och njuta nu och hon har vart och är så efterlängtad så jag spricker av lyckorus :) Håller mina tummar för dig att de nu är din tur :)
-
<3 nej :( hur många kurer har du ätit?wassan skrev 2014-02-23 14:20:12 följande:det är inte lätt att komma ihåg, du ska inte behöva tänka på hur du mådde nu när du väntar en sessa<3
ååh vad mysigt<3
tack för all pepp men denna månaden är de också kört ;( mensen är här -
såg nu att de var första. jag åt två kurer sen tredje fick jag aldrig pergotime men de sitter i en månad efter också och då blev jag gravid. läst att det är ganska standard att det tar sig på kur 2-3 :) så håll ut nån månad till <3
-
vill bara säga att på tredje månaden använde jag ägglossningstest och fick positiivt och hade då sex dagen innan och dagen efter o de tog sig. använder du sånna? :)