Pergotime, följas åt?
Grattis linn! Skönt att någon lyckas så man får lite hopp här
Grattis linn! Skönt att någon lyckas så man får lite hopp här
Trasan inväntar Äl som borde vara någon gång nästa vecka
Hoppas vi ska hinna mysa något då, det är inte alltid så lätt att hinna och orka med när man jobbar i veckorna!
Har du gjort något mer test linn? känner du något annorlunda? :)
Här går man bara och väntar. Har iaf haft min första riktiga ägglossning
Fick utslag på äl-stickan plus så fruktansvärt ont i ena äggstocken. Ska in på tisdag och lämna blodprov. Tyvärr fick vi bara till lite halv dåligt mys två dagar innan, så tror inte så mkt på den här månaden, men är så glad att det äntligen verkar funka
Linn vi hade haha "dåligt" sex på måndagen, ägget släppte nog tisdag kväll om det nu släppte
vi får se om blodprovet visar något imorgon!
Zandra usch jag vet det är hemskt med "måste" ha sex. Till nästa månad ska jag vänta med att ha sex till det blir positivt så att han inte anar något så blir det nog "bättre" sex :-P man får ta till lite små knep.
haha vad skönt Zandra, tycker också det varit lite bättre den här månaden :-P
Har lämnat blodprov idag så imorgon får jag veta om jag haft äl, men nästan säker på det eftersom jag kände det 
Vilken dag hade du äl sist?
jag fick min mycket tidigare den här gången än förra månaden då jag trodde jag hade äl :-P så min cykel blev två dagar kortare
kanske inte är så mkt :-P
När jag ringde och frågade om progesteronvärden sa hon: oj det var 108. Då frågade jag om det var bra? då sa hon, ja alltså man ska ha över 20 för att ha ägglossning! haha så den var väldigt hög, men sen har jag tagit extra progesteron den här gången med så kan vara därför
Men allt känns annorlunda den här gången, antingen är det något *hoppas* eller så är det för jag haft äl denna gång.
Brösten känns annorlunda, tjejmagen värker, sticker, hugger på ett annat sätt och är gasig, ont i ländryggen och börjat bli lite yr. Så hoppas det inte bara är pergon som spökar, vet att den kan ge grav-symptom :-P
På tisdag har jag bim så blir kanske testa på onsdag om ingen mens dyker upp :-P
Idag så har tempen stigit ytterligare, det kan vara ett tecken 
Ja och det känns även som typ pms och gravidtecken har/är samma sympton :-P haha
Usch stackare vad jobbigt, kan nog inte föreställa mig hur det är att vara uppe halva nätterna !! :)
Närhar du bim denna gång?
Imorse hade tempen sjunkit igen plus haft mensvärk hela dagen, så den kommer nog ikväll som vanligt.
Har hämtat ut en ny pergokur så jag är redo!! :-P
onej linn, hoppas att det är falskt alarm!!!
Usch vad tråkigt!!! Lider med dig!! :(
Man får väl se det positiva i det isf att det hände nu så tidigt och inte senare, när det blivit något mer utav det.
Man har ju läst om tjejer som tvingats föda ut en död bebis, hemskt!