Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Vela81 skrev 2013-09-02 16:42:11 följande:
    lite gladare idag :--) varit på VUL och hade en follikel som var 17x24 mm, läkaren trodde att ÄL var på G eller precis hade varit... myste med maken i lördags och det blir mys ikväll igen
    ska ta blodprov om en vecka för att se så jag haft ÄL och skulle det inte ta sig denna månad så räcker det med enkelkur framöver - fortfarande lite hög på känslor

åh va skönt för dig. får vi hoppas att de tar sig nu då Glad
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89

Denna gången känner jag inprincip ingenting av pergon. Första kuren kännde jag mig som en höggravid ragata med två äggstockar som spelade marackas! haha :P 

Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-09-03 19:18:13 följande:
    haha vad skönt Zandra, tycker också det varit lite bättre den här månaden :-P

Har lämnat blodprov idag så imorgon får jag veta om jag haft äl, men nästan säker på det eftersom jag kände det Cool

ja :)  men nu dag 17 har jag fått ont i brösten igen precis som förra gången. så antar att jag får de vid äl då :)  

hur gick det för dig? haft en bra ägglossning? :) 
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-09-06 19:39:02 följande:
    Vilken dag hade du äl sist? jag fick min mycket tidigare den här gången än förra månaden då jag trodde jag hade äl :-P så min cykel blev två dagar kortare kanske inte är så mkt :-P
    När jag ringde och frågade om progesteronvärden sa hon: oj det var 108. Då frågade jag om det var bra? då sa hon, ja alltså man ska ha över 20 för att ha ägglossning! haha så den var väldigt hög, men sen har jag tagit extra progesteron den här gången med så kan vara därför
    Men allt känns annorlunda den här gången, antingen är det något *hoppas* eller så är det för jag haft äl denna gång.

Brösten känns annorlunda, tjejmagen värker, sticker, hugger på ett annat sätt och är gasig, ont i ländryggen och börjat bli lite yr. Så hoppas det inte bara är pergon som spökar, vet att den kan ge grav-symptom :-P

På tisdag har jag bim så blir kanske testa på onsdag om ingen mens dyker upp :-P       
    han kunde inte säga exakt men dag 16-18. :) OJ! haha ja då har du haft en bra äl :P 
    ja pergon verkarde ge alla möjliga symtom :p  jag har fortfarande bara ont i brösten. :)

Och idag är jag dödens trött, men inte pga grav eller pergo. Sonen hade krupp i natt så hann sova en timma innan han vakna av att han hade svårt o andas :( hemskt när dem får så. fast va värre när han va mindre o inte förstod vad man sa. heh  Idag ska vi flytta med, hej och hå! :P 
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89

Syr för segt svar :) men har flyttat m,m :). Är på bim -4 nu. Fått ytterst svaga på testlagret men går ju inte lita på dem så beställt andra som borde komma närområdet :)

Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89

Detta är från idag. Dålig bild på de dock -.- min mobil är inte den bästa men jag ser de irl :) men litar inte på de förena jag ser en ökning :p

• Geléhallon89

tog ett till nyss :p fortfarande två streck iaf :) ska ta ett imorgon med morgon urin så kanske de är starkare :o. usch rädd för de där dumma spökstrecken!

• Geléhallon89

hej, ne var nog bara spökstreck. idag inget o igår svagt o ett inget. får två cb idag men ska vänta o se om mensen kommer på bim om inte så testar jag. men är inte hoppfull längre heh :)

Svar på tråden Pergotime, följas åt?