Pergotime, följas åt?

ska ta blodprov om en vecka för att se så jag haft ÄL och skulle det inte ta sig denna månad så räcker det med enkelkur framöver - fortfarande lite hög på känslor

Denna gången känner jag inprincip ingenting av pergon. Första kuren kännde jag mig som en höggravid ragata med två äggstockar som spelade marackas! haha :P
Syr för segt svar :) men har flyttat m,m :). Är på bim -4 nu. Fått ytterst svaga på testlagret men går ju inte lita på dem så beställt andra som borde komma närområdet :)
Detta är från idag. Dålig bild på de dock -.- min mobil är inte den bästa men jag ser de irl :) men litar inte på de förena jag ser en ökning :p
tog ett till nyss :p fortfarande två streck iaf :) ska ta ett imorgon med morgon urin så kanske de är starkare :o. usch rädd för de där dumma spökstrecken!
hej, ne var nog bara spökstreck. idag inget o igår svagt o ett inget. får två cb idag men ska vänta o se om mensen kommer på bim om inte så testar jag. men är inte hoppfull längre heh :)
Mf här
www.familjeliv.se/Forum-2-286/m71201496.html läs denna tråd som jag har startat för att hitta någon som kan förklara för mig =(