• wilhelm50

Trekant med 2 tjejer och en kille

Vad har ni tjejer/Kvinnor för erfarenhet av trekanter med 2 Tjejer och en kille har pratat med mitt kvinnliga kk som gärna vill ha en tjej med i leken,hon har viss erfarenhet av trekanter,men vill prova igen och jag tycker det är så härligt spännande med tanken på det,har aldrig varit med på en trekant,gärna kommentarer och erfarenheter i ämnet tack.

• Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille
  • wilhelm50

Kom igen nu tjejer var inte blyga,nyfiken och kåt.kommentarer och erfarenheter tack.

• wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-08-07 04:47:19 följande:
    Kom igen nu tjejer var inte blyga,nyfiken och kåt.kommentarer och erfarenheter tack.

Har avslutat mitt KK: fö rhållande eftersom jag är en dålig kk och inte orkade vara nummer 3 eller 4, så nu är det sagt och jag tänker aldrig ta kontakt med den kvinnan igen, om inte hon ändrar uppfattning och det utgår jag att det kommer hon aldrig att göra.
  • wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-09-13 23:43:21 följande:
    Har avslutat mitt KK: fö rhållande eftersom jag är en dålig kk och inte orkade vara nummer 3 eller 4, så nu är det sagt och jag tänker aldrig ta kontakt med den kvinnan igen, om inte hon ändrar uppfattning och det utgår jag att det kommer hon aldrig att göra.

Men skulle gärna prova minst en gång i livet d v s 2 tjejer i en trekant.
  • wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-09-13 23:47:22 följande:

wilhelm50 skrev 2013-09-13 23:47:22 följande:

Nu ska jag vara blyg finns det 2 tjejer som skulle vilja undervisa mig i trekant, skulle vara väldigt lydig, lilla jag
  • Anonym (Man)

Det sköna med två tjejer är att känna skillnaden mellan vaginorna, står dom på knä båda två så är det häftigt att känna. Den ene är kanske tightare och den andra kanke vill ha den i rumpan..Sen är det roligt också. En kul grej man kan köra:) sjukt härligt.

• wilhelm50
    iksju97 skrev 2013-09-14 22:29:40 följande:
    Tre kant är det bästa sexet som finns!

Ja det är väl en dröm som aldrig går i uppfyllelse, tyvärr
  • Anonym (Brallan)

Har aldrig lockat mej som kille faktiskt. Har fullt schå att tillfredsställa en kvinna. är man dålig då ?

• wilhelm50
    Anonym (Brallan) skrev 2013-09-23 23:00:39 följande:
    Har aldrig lockat mej som kille faktiskt. Har fullt schå att tillfredsställa en kvinna. är man dålig då ?

Absolut inte men kan kan ha olika fantasier och drömmar.
Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille