• wilhelm50

Trekant med 2 tjejer och en kille

Vad har ni tjejer/Kvinnor för erfarenhet av trekanter med 2 Tjejer och en kille har pratat med mitt kvinnliga kk som gärna vill ha en tjej med i leken,hon har viss erfarenhet av trekanter,men vill prova igen och jag tycker det är så härligt spännande med tanken på det,har aldrig varit med på en trekant,gärna kommentarer och erfarenheter i ämnet tack.

• Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille
  • wilhelm50
    Anonym (Jonas) skrev 2013-09-24 13:29:01 följande:
    Fick napp med 2 tjejer från snuskchatt.se ochlyckades övertala dem på en 3 kant och jävlar va sköntde var !! ;)

Ja man kanske skulle testa det, om det det ska kunna bli någon trekant, tack för tipset
  • Kajsa3001

Kan vara jättemysigt. det är viktigt att tjejerna gillar varandraFlört om man inte är van är risken att det blir lite tomt om det går snabbt för killen men om tjejerna leker med varandra också så blir det härlig stämning.

• wilhelm50
    Kajsa3001 skrev 2013-09-24 14:11:35 följande:
    Kan vara jättemysigt. det är viktigt att tjejerna gillar varandra om man inte är van är risken att det blir lite tomt om det går snabbt för killen men om tjejerna leker med varandra också så blir det härlig stämning.

Har du erfarenhet av trekant och isåfall hur många gånger, nyfiken
  • kramin
    Anonym (Sanning eller konka) skrev 2013-09-24 09:08:10 följande:
    Haft många trekanter med 2 tjejer, 2 killar och några gånger 2 av varje. Det bästa sexet som finns! Trekanter är intensivare och bättre än fyrkanter. 2 killar är häftigare och 2 tjejer är lekfullare.
    Trekanter är definitivt bättre än fyrkanter.
  • wilhelm50
    kramin skrev 2013-09-29 17:51:29 följande:
    Trekanter är definitivt bättre än fyrkanter.

Vad har du för erfarenheter då, berätta gärna, mycket nyfiken
  • Anonym (Jonas)
    wilhelm50 skrev 2013-09-29 16:47:18 följande:
    Gick med idag på snuskchat.se få se om jag får prata snusk eller ligga med nån kåt tjej eller tjejer, hoppas det iallafall,blir väl lurad som vanligt

Hör av dig och berätta hur de har gått sen ;)
  • wilhelm50
    Anonym (Jonas) skrev 2013-09-30 06:50:25 följande:
    Hör av dig och berätta hur de har gått sen ;)

Självklart så håller jag min tråd uppdaterad skulle jag mot all förmodan träffa en eller flera tjejer för sex så kommer jag att skriva om det här, men jag tror inte det blir så, tycker dejting verkar vara så svårt, lätt att få kontakt men att sen träffas och knulla det är lättare sagt än gjort och inte beror det på mig, var med på heta linjen för en del år sen (telefonkontakt) var billigt på den tiden där kunde jag ragga upp en tjej på en halvtimme och åka hem till henne och knulla sen var det ingenting mer med det, var bara så mycket lättare och härligt det här blivit så jävla hårt klimat emellan människor idag,
  • Anonym (Jonas)

Men har du gjort en seriös profil med bild å sånt? Tycker det är skumt isåfall för jag får mail titt som tätt! Men man kanske inte bara kan skriva Hej ska vi knulla utan man får trixa sig fram lite ;) de kommer ska du se ;)

• Tjingelingen

Vi har haft trekant flera ggr med en tjej till. I början träffade vi ofta tjejer ute. Numera går vi inte ut så ofta. Har träffat ett par tjejer på IX men den sajten är numera usel.

Lite frustrerande då vi tycker att detta är en krydda och vansinnigt skönt. Vi hade en kk under ngt halvår och det var underbart! Gärna tips på vilken sajt som är bäst eller och ngn tjej här på FL är intresserad...;)

• wilhelm50
    Anonym (Jonas) skrev 2013-10-04 06:45:02 följande:
    Men har du gjort en seriös profil med bild å sånt? Tycker det är skumt isåfall för jag får mail titt som tätt! Men man kanske inte bara kan skriva Hej ska vi knulla utan man får trixa sig fram lite ;) de kommer ska du se ;)

Ja jag har bild på mig och en liten seriös presentation, sen dom träffar jag får är jag väl inte så seriös direkt kallas ju för snuskChat då tycker jag att men kan vara lite rakt på sak, men jag förstår vad du menar, man kanske skulle ta och lugna ner sig på den sajten, återkommer med rapporter, lycka till själv
Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille