• JoyfulJay

Gravida i Örebro BF 2014

Hej alla gravida örebroare.

Har efter några års uppehåll hittat hit igen. Har genom mina tidigare graviditeter och genom familjeliv träffat några av mina allra bästa vänner och ser fram emot att få några till.

Kan tänka mig att det finns fler som jag som vill vara anonyma till en början och det tycker jag att man kan vara så länge man vill. Man kan ju alltid prata och dela med sig av vad man vill ändå.

//JoyfulJay 

• Svar på tråden Gravida i Örebro BF 2014
  • solstråle8

Jag kan skapa en fb grupp, men kan välja mellan att ha den sluten eller hemlig.

Sluten innebär att alla kan se den men man måste ansöka om att få vara med i den.

Hemlig, då kan man endast bli med om skaparen av gruppen skriver in personen, ingen annan än medlemmar kan se den.

Jag provade att skapa en hemlig, men man måste skriva i några medlemmar som skall medverka innan man börjar, och eftersom jag inte har några namn så kunde jag inte göra det.
    Meddela mig om jag ska göra en grupp? sluten eller hemlig? Förslag på vad gruppen skall heta?
     Skriv gärna ert namn så jag kan få med er i gruppen.

• JoyfulJay

Jag har den gärna helt hemlig då ingen vet nåt än och jag vill att det ska vara så fortsätt ett tag framåt. Jag inboxar dig mitt namn. Har för mig att du måste lägga till mig som vän innan du kan lägga till mig i gruppen också.

• JoyfulJay

Döp gärna gruppen till nåt som inte är så självklart talande för säkerhets skull

• solstråle8

Ok

Vad sägs om Örebro 2014

väntar på era namn, ni som vill bli tillagda i gruppen :)   

• minimera

Jag vill jättegärna vara med i gruppen men vill vänta lite innan jag går med. Är fortfarande relativt tidigt (v. 8+4) och vill vänta till efter KUB så jag vet att det faktiskt bor en liten människa i mig :)

• JoyfulJay

Nu har jag skickat mitt namn till din inbox, var tvungen att sitta vid datorn för att kunna göra det.

Nu ska jag iväg på kub. Wish me luck!  

• JoyfulJay
    solstråle8 skrev 2013-09-18 09:31:01 följande:
    Ok

Vad sägs om Örebro 2014

väntar på era namn, ni som vill bli tillagda i gruppen :)   
    Låter bra det

• minimera

Lycka till! Vi ska på Freja-samtal idag :)

JoyfulJay skrev 2013-09-18 12:32:22 följande:
    Nu har jag skickat mitt namn till din inbox, var tvungen att sitta vid datorn för att kunna göra det.

Nu ska jag iväg på kub. Wish me luck!  

• Katti33

Hej!

Jag är gravid med mitt andra barn, är väldigt tidigt i min graviditet än. Har BF i 24/5-14
    Men jag kanske kunde få vara med i eran tråd :)

Svar på tråden Gravida i Örebro BF 2014