Inlägg från: Anonym (xyz) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xyz)

Svärdotter från hell

Virriga Vera skrev 2013-07-30 11:41:40 följande:

Jag har ju fått uppfattningen att det är den täta kontakten som uppfattas som gränslös.
    Min nuvarande man ringde eller pratade med sin mamma varje dag, men det var inget som störde. Ibland behövde hon hjälp med saker eftersom hon satt i rullstol.

Men mitt ex mamma ringde ofta och behövde hjälp med tex att byta glödlampa osv. Sådana enkla saker som man ska klara själv. Hon hade inga fysiska hinder, mer än det var lättare att be någon annan.
    Vi fick liksom aldrig va ifred, satte man sig ner och skulle slappa framför tvn, då ringde hon garanterat och behövde hjälp DIREKT, eller meddelade att den eller den behövde hjälp.
    Det gick i ett, och var en helt klart bidragande faktor till att jag tröttnade på honom (och hans släkt). 
  • Anonym (xyz)
    Anonym (orolig) skrev 2013-07-30 16:42:04 följande:
    men hallooooooo, varför skulle han inte att gå   när hans mamma ringde honom för hjälp.....

han alltså fått enu mer hjälp från sin mamma när han var små som han kan inte aldrig i sitt liv utbetala henne !

Jo självklart skulle han hoppa upp alla 37 gångerna hon kunde ringa på en kväll. 
    Lika självklart är det att han naturligtvis skulle ge bort mina pengar till henne också.

Nä, fy fan!
    Glad jag inte har något med dem att göra mer. 
Svar på tråden Svärdotter från hell