• Emmut

Shape Up

Tildalainen skrev 2013-09-30 10:27:17 följande:

smile4.gif UPP +0,3 hg på en vecka! Hoppas att det bara är att jag ska ha mens eller nåt för det känns INTE kul att kämpa utan att det ger nåt. Jaja, ny vecka, nya tag smile1.gif

Bara att fortsätta kämpa! Det är ju inte mycket med 0,3 kg.

Jag gick upp 0,2 kg och gick ner 1,3 kg veckan efter och 0,7 kg denna veckan. Bara att använda viktuppgången som extra motivation att sköta kost och träning!
  • Emmut
    Nany skrev 2013-10-10 13:52:51 följande:

Det

Brukar ej bry mig om staplarna det är kalorier som jag bryr mig om
    Jag har ändrat värdet på mina staplar ;) så har 33% på varje stapel (sen jag testade ISO-dieten)
  • Emmut
    Nany skrev 2013-10-16 09:22:16 följande:

Hur ändrar du värdet?
    Man går in på sin profil och sedan näringsämnen. Sedan kan man skriva in i procent eller gram :)
  • Emmut
    Nany skrev 2013-10-16 09:30:29 följande:

0.3kg mindre och 0, 7cm mindre på midjan. Nu har jag 2kg kvar för att uppnå nästa delmål.

Heja på Nany! Jag har 0,6 kg kvar tills jag är halvvägs :) och nu har det gått 10 veckor och jag har 24 veckor kvar!
  • Emmut
    Man 1973 skrev 2013-10-24 13:31:28 följande:

Är det någon som vet om man kan se sin viktkurva (diagramet) efter uppdateringen av Shape-Up? Jag hittar inte den längre, och ej vikthistoriken heller.

Viktkurvan finns på jag --> kropp , vikthistoriken vet jag inte
  • Emmut

Nu har jag nått mitt stora delmål; gå ner 5,5 kg. Hälften av alla kilona är borta! Härligt :) 5,5 kg kvar till målvikten :)

• Emmut
    Tildalainen skrev 2013-10-28 15:52:13 följande:

Heja Emmut! Duktigt! Mitt nya delmål är Lucia, 3 kilo dit. Jag ska lyckas!

Klart du klarar det :) kämpa på!
  • Emmut
    Tildalainen skrev 2013-11-06 08:46:12 följande:

Halvvägs nu, -6 kilo. 6 kilo kvar till målet alltså. Det känns både bra och lite motigt. Som att det inte kommer gå lika fort (ca 2 månader) med de sista 6 kilona. Och nu är det snart jul. Jaja... jag är på väg i alla fall och alla dagar kan inte kännas lika peppande så klart.

Härligt tildalainen!! :D jag är med halvvägs och tycker det känns väldigt bra.

Troligtvis kommer de sista kilona bli lite svårare, men det klarar du! Kämpa på! :)
  • Emmut
    Tildalainen skrev 2013-11-06 09:35:18 följande:
    Tack!! Och bra jobbat du också Emmut!!!!
    Det är bara att hålla kvar motivationen och den finns fortfarande för min del. Har inte kommit i de där jeansen än smile1.gif

Visst är Shape up ett grymt bra sätt att gå ner i vikt?! Jag är bara positiv till metoden. Så lätt egentligen, och väldigt lite uppoffring. Mycket lättare än till exempel Viktväktarna, trots att principen är densamma. 
    Tack själv :)

Shape up är väldigt bra! Man kan äta vad man vill men l rätt mängder, stör mig på att "mina vanliga val" måste man vara guld för att använda... Sedan är det jobbigt att fylla l ibland om man äter massa olika, haha men överlag bra app :)
  • Emmut

Ytterligare -0,7 kg idag vilket innebär -7,4 kg sedan mitten av augusti :) nu är det bara 3,7 kg kvar :)!

• Emmut
    Tildalainen skrev 2013-11-26 11:25:35 följande:

Hejja Emmut! Jag är precis på samma linje! -7,7 kilo sedan slutet på augusti och -3,3 kilo kvar smile1.gif

Min app fick spader nu när jag uppdaterade den, hur tar man bort mat man lagt till?????? 

Kul att vi har liknande siffror ;)! Bra jobbat av båda oss :)

Frutess: bra jobbat du med!
  • Emmut

Jag ska gå över till my fitness pal istället för shape up (ska testa nån månad iaf), den appen har alla shape ups guldfunktioner gratis :)

Har hur som helst ökat lite i vikt denna veckan, men tror (och hoppas) att det beror på mensen som kom igår :p

Svar på tråden Shape Up