Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?

Jag har alltid sett yngre ut, fick visa legg på bolaget för två veckor sedan, jag är 41 år  Jag vet att de ska kolla folk som ser ut att vara yngre än 30 så jag tackar och tar emot

När jag var 18 träffade jag han som blev pappa till mina två äldsta barn, hanns pappa kallade min lillflickan de första gångerna vi träffades och jag tyckte att det var lite konstigt, sen när jag var där kom vi in på det där med ålder och när jag sa att jag var 18 blev han super lättad, han trodde att hanns som hade fått en knäpp och kommit hemdragandes med en flicka på en så där max 14 år   Hm hur han kunde tro det om sin son det har jag faktiskt aldrig frågat Drömmer

Jag har fått beröm över att vara en sån duktig storasyster åt mina ungar också, är flera grannar som har påpekat att det minsann inte  är alla syskon som är ute så mycket med sina småsyskon som jag är haha 

När jag var yngre var det jobbigt att se så ung ut, nu när jag ändå börjar se ut som 30 så är det helt okej att de tror att jag är yngre än vad jag är, helt klart  

• vampyria2

Hehe när man ser hur ärliga alla är här inne blir man nästan sugen på att lägga upp en bild, jag tycker själv att jag ser minst så gammal ut som jag är och blir lika förvånad varje gång nån säger att jag ser yngre ut, så här kanske man skulle få veta hur det ligger till, om folk faktiskt bara säger det för att de tror att de är snälla Tungan ute

• vampyria2

Uhä såg att TS hade skrivit om att ragga på fjortisar, jag antar att de flesta 30 åringar inte vill ha små fjortisar även om de kan, man blir inte peddo bara för att man ser yngre ut Drömmer

Svar på tråden Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?