• Anonym (Tidigt tecken?)

Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?

Jag är på bim-9 imon. Kan det vara möjligt att känna symptom redan nu? Jag har haft som stickningar i tjejmagen lite senaste dagarna men mycket idag. Riktigt stickande och i bland riktigt ont. Övrigt är jag bara väldigt trött. Och lite känsliga bröstvårtor. Någon annan som haft stickningar som varit gravid? Tack !

• Svar på tråden Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?

Testade med morgonurin. Jag ska försöka hålla kvar hoppet lite till. Tack

Ett hjärta skulle de va med. Men kom inte med. Tack för ditt stöd.

Imon är det BIM. Vet inte vad jag ska hoppas. Vill rektorn bli gravid. Men har fått lite ökande Mensvärk nu under nattjobbet. Hoppas att den inte kommer och att det är ett gravidtecken! Är inte mensen igång imon bär jag vaknar på em ska jag nog ta ett test :) Hoppas hoppas hoppas. ! Håll tummarna!

Verkligen skulle de stå. Inte rektorn. ;)

• Anonym (ja)

Hej! För mig var stickningar ett tidigt tecken. Även lite mensvärkskänsla dagarna efter äl. Inget av det har jag i vanliga fall. Håller tummarna!

Åh. Jag blir så ledsen :'( Bim idag. Negativt. Ingen mens. Är väl bara till att invänta den :( De är nog inte menat att jag ska a barn :'( :'(

• Anonym (va?)

tjejmage?
    framstjärten...
    Urk!

• LovelyDi

Åh vad tråkigt! men det är klart du kommer få barn, på det ena eller andra sättet! Hur länge har ni försökt? Kramar

Nu verkar det som att mensen kanske är påväg. Haft lite bruna flytningar med lite blod i. Så den kommer nog nu. Får hoppas på nästa månad. Var bara så säker på att de tog sig. Kändes verkligen så denna gången. :( Massa konstiga symptom man inte haft tidigare o sånt. O bara känslan. Men de va tydligen inte de denna gången heller :( Vi har försökt i ett år nu. Har även fått behandling med pergotime. Dock inte denna cykeln. Ska ta nu i denna nästa som börjar igen. Tar varannan gång för att få fart på ägglossningen mer. :/ Tack iaf för ditt stöd. Det värmer.

• LovelyDi

Åh vad jobbigt! Två av mina systrar har pcos och jag vet vilket skit det är att behöva ta alla hormoner och ev IVF men samtidigtr det ju bra att det finns hjälp! Klart ni kommer lyckas så småningom! Hoppas på snart! Vår första graviditet slutade i ma som upptäcktes i v13 och det tog nästan ett år innan det tog sig igen, och den gången provade jag att t rosenrot från mensens första dag fram till äl och då tog det sig. Om det var tack vare rosenroten eller om det bara var vår tur vet jag inte, men när vi ska börja med syskonförsök så kommer jag testa rosenrot med en gång. Hittade det här på nätet innan jag tog det och valde att prova innan vi gick vidare. "Rosenrot har också effekt på det hormonella systemet, bla minskas kortisolet, ett stresshormon som bildas i binjurarna. Vid kortvarig stress har kortisol en positiv verkan. Vid upprepad eller långvarig stress riskerar det avstängningssystem som skall minska produktionen av cortisol att avmattas, känsligheten sjunker och cortisol fortsätter att produceras. Kroppen kommer i ett permanent stresstillstånd – det är då vi blir trötta, utmattade och känner olust. Studier på djur visar att Rosenrot ökar könshormonernas aktivitet. Hos hondjur visade Rosenrot en östrogenlik effekt med ökad fertilitet. Samma forskare testade sedan Rosenrot på 40 kvinnor med utebliven mens och som inte kunnat bli gravida. Rosenrot testades under 14 dagar. 25 av de 40 kvinnorna fick normal menstruation och 11 blev gravida efter ytterligare några månaders behandling (Tomsk State University 1987)."

Lycka till och styrkekramar!

Åh tack! De kanske är något att köpa då! Har inte haft mer än de jag skrev. Blev liten blodstrimma i flytning o sen inget mer. Var som äl flytningar oxå. Äggvite aktiga med lite blod. Sega o trådiga. Får väl se om de kommer igång idag. Annars väntar väl en tablett behandling. Köpte du nån speciell rosenrot eller kan man beställa vilken som helst? Tack. Kram

• Anonym (tror inte på det)

Om mensen inte har kommit igång tycker jag du skall ta ett nytt test imorgon!
    Jag testade negativt på BIM och pos på BIM+2!

• LovelyDi

Arctic Root köpte jag och tog två tabletter per dag, tror jag tog en på morgonen och en mitt på dagen finns att köpa på apoteken.

Ja, vänta nån dag till och testa igen om inte mensen kommit.

Okej! Då ska jag göra de :)

• LovelyDi

Om det inte bidde ett plus TS så håller jag tummarna för den här månaden

Inget plus! Tack! Ska försöka hämta ut mediciner som ska hjälpa denna månaden.

Svar på tråden Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?