Jag har blivit lurad på tradera
Hej, Jag vann en auktion på tradera i torsdags en samsung galaxy s4 för 4100:- plus frakt 60:- kronor! Jag har sommarjobbat hela sommaren så jag fick min lön den här månaden och ville så gärna ha en ny telefon, och han som ägde telefonen var så himla trevlig och skickade sitt kontonummer och sa att han ville ha sina pengar först och sen skickar han telefonen till mig, jag satt in pengarna i torsdags kväll och han fick dom igår vid halv tio tiden och då skrev jag till honom att nu har pengarna kommit in så nu får du skicka telefonen. Men jag hörde ingenting av honom något mer, Sen fick jag ett mejl att hans konto på tradera har blivit hackad så han tog bort tradera kontot. Jag ringde tradera och frågade, dom sa att han ville ta bort kontot för det är nån som har hackat hans konto, och jag ringde till polisen direkt och polisanmälde allting, Så jag skulle få post från polisen i veckan.. Nu är det bara att vänta, Jag är så himla besviken och ledsen... Jag har en fråga, får man någonsin tillbaks pengarna igen? Polisen sa att brottsofferfonden betalar annars, stämmer det? är det nån som har fått tillbaks pengarna? Jag har inte kunnat sovit nånting. Jag går i skolan och jag får inte mycket pengar i veckan, så skulle va tacksam för svar :(