• Anonym (Psykopat!?)

Hon så att mina barn kommer bli psykopater pga vår hobby!!

Min väninna var på besök hos oss igår. Mina barn gillar verkligen henne och hon gillar dom. Nu under sommaren har vi så mycket flugor hemma att jag och barnen bestämde oss för att ha lite kul åt eländet.. Vi fångar in flugor, levande och döda och gör typ serier av dom. Har sett de på nån bild för länge länge sedan. På ett papper ritar vi en bakgrund och sen limmar vi fast flugorna och de blir superkul. Dottern ritade en väg med en cykel och limma fast flugan. Hahaha, en fluga som flaxar med vingarna och cyklar. Barnen visade några av sina mästerverk för min väninna som såg lite äcklad ut. När lilla sonen säger att de ser roligare ut när flugorna fortfarande levde och flaxa med vingarna såg jag hur arg hon blev, men hon sa inget. Sen tog barnen fram vår hemmagjorda räcerbana och burken med flugor och bad väninnan välja en fluga, men hon ville inte. Så barnen tog två och ryckte av dom vingarna och lät dom springa på banan för att se vilken som var snabbast. Då blev min väninna helt jävla galen och skäller på barnen att de är djurplågeri och att vi är sjuka i huvudet. Hon sa att jag lär barnen bli empatilösa psykopater!! Jag är så jävla arg på henne!! De är ju bara flugor! Hur äckliga djur som helst! Vad spelar de för roll? Stora tösen vill inte leka med flugorna längre och är ledsen över de väninnan sa! Hur ska jag få min väninna att komma till sina sinnes fulla bruk?

• Svar på tråden Hon så att mina barn kommer bli psykopater pga vår hobby!!
  • Anonym (va?)

Men seriöst?? Detta måste vara ett skämt, så här barnslig kan väl ingen vara?!?
    Var fan låg det roliga i det hela? 

• Anonym (fel)

Tja du, om du verkligen menar allvar så måste jag hålla med din väninna. Noll respekt för andra levande varelser är vad du lär ut till dina barn. Tänk en gång till så kanske det går bättre.

• Ilovemyself

Men va fan. Ok att döda dem snabbt, men det är fan inte ok att tortera flugor. Jag hoppas att du skämtar, för det där var bara sjukt. Vidrigt sjukt.

• Anonym (sjukt)

Jag håller med din väninna, det är sjukt och jag tycker det är hemskt att du låter barnen göra så här. det finns ett talesätt som säger: "Även flugan har ett hjärta". spelar ingen roll hur äcklig du tycker flugan är, det är ändå djurplågeri.

• yodi
    Anonym (fel) skrev 2013-08-03 21:53:16 följande:
    Tja du, om du verkligen menar allvar så måste jag hålla med din väninna. Noll respekt för andra levande varelser är vad du lär ut till dina barn. Tänk en gång till så kanske det går bättre.
  • Anonym (Sinnessjukt)

Håller med detta va riktigt sinnessjukt , vadå bara flugor? Spelar fan ingen roll. Rena djurplågeriet. Hur kan man sjunka så lågt? ska man inte vara en bra förebild för sina barn? Fy alltså förstår din väninna hoppas hon säger upp vänskapen!

Svar på tråden Hon så att mina barn kommer bli psykopater pga vår hobby!!