• Svar på tråden Några mlm intresserade?:)
  • dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-05 23:21:02 följande:
    Du förklarade inte hur.
    Varför det är tvärt om?
  • jaghopparhögt
    dirpower skrev 2013-08-05 23:26:05 följande:
    Varför det är tvärt om?
    Det har jag inte sagt men vad är fördelen med att komma in sent?
  • Åsisen

Ja så är de, stor skillnad på pyramidspel och mlm :) Tyvärr har mlm fått dåligt rykte och en stämpel för alltid känns de som, vilket är synd då de finns mlm företag som är riktigt bra och seriösa! Där alla är lika mkt värda och kan gå om någon som varit med längre.

• Åsisen

Spelar ingen roll när man kommer in, tidigt eller sent, du tjänar bra på mlm oarsätt :) Och man kan såklart komma ifatt någon som varit med längre i spelet, lite upp till var och än :)

• dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-05 23:27:01 följande:
    Det har jag inte sagt men vad är fördelen med att komma in sent?
    Förutom vad jag skrev i #9, att det finns mer hjälp att få, så finns det mer utbildning och så har företaget hunnit skaffa sig stabilitet vilket gör att det är lättare berätta om det:

Det kan ha hunnit bli börsnoterat, vilket innebär grundligt genomgången.
    Företaget kan ha skaffat sig högsta kreditbetyget.
    Företaget kan ha funnits så länge att det känns mer pålitligt.
    Företaget har haft tid att visa på stadig tillväxt trots börskriser osv... 
  • dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-05 23:34:07 följande:
    Man köper väl saker och sen säljer man dom, är väl inte något särskilt?
    Eller så säljer man inget över huvud taget. Ofta finns det hemsidor där all handel sker så försäljningen lämnar man helt över åt företaget.
  • Åsisen

I mlm köper du inte saker för att sälja. Men däremot har man jue produkter som man tex rekommenderar och själv gillar som folk blir intresserad av och iså fall köper. Men mlm är framförallt att få andra oxå intresserad av denna sortens jobb och börja jobba med de. Men de är klart sälja produkt kan/gör man jue oxå :) men man köper jue inte hem ett lager och sen säljer. Inte detta mlm jag håller på med iaf :)

• jaghopparhögt
    dirpower skrev 2013-08-05 23:40:34 följande:
    Eller så säljer man inget över huvud taget. Ofta finns det hemsidor där all handel sker så försäljningen lämnar man helt över åt företaget.
    Men vad gör man då? Hur tjänar man pengar?
  • dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-05 23:42:57 följande:
    Men vad gör man då? Hur tjänar man pengar?
    Ofta genom provision på försäljningen som man själv inte sysslar med.
    Eftersom att renodlade mlm-företag inte sysslar med någon marknadsföring så har de mer pengar att lägga på produktutveckling och dessutom privilegiet att kunna dela ut provision till alla som vill bidra till kundnätverket.
Svar på tråden Några mlm intresserade?:)