• Ponja

Lagligt uppiggande?

Jag är alltid trött. Det är grymt frustrerande att man vill så mycket, men orkar så lite.

Så finns det något BRA uppiggande? lagligt givetvis! Jag dricker inte kaffe, så det går bort. Provat dricka cola på morgonen, funkar inte ett smack. Heller inte särskilt nyttigt i längden.

Så någon som har något förslag? Vore tacksam! 

• Svar på tråden Lagligt uppiggande?
  • Petrol

Hur ser ditt liv ut i övrigt?

Hur sköter du kost och rör du på dig? arbetar? hur mkt sover du per dygn?

Det känns ju lite som att det är den vettigaste endan att börja i om du inte bara behöver toppa vakenheten för en kortare  period utan vill bli långvarigt piggare och mer alert.

• dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-06 00:53:12 följande:
    Fast då är det knappast lagliga saker och ts frågade efter lagligt.
    Förresten, kul take det där med att det pågår forskning och då har du fördomen att det skulle vara "knappast lagliga". Vad har du för tankar kring det?
  • Ziraya

Färska juicer gjorda på frukt och grönsaker, samt träning och en bra dygnsrytm gör att man är pigg hela dagen. Det är inte naturligt att vara trött på dagtid. Det beror på stillasittande och dålig kost.

• jaghopparhögt
    dirpower skrev 2013-08-06 01:19:07 följande:
    Förresten, kul take det där med att det pågår forskning och då har du fördomen att det skulle vara "knappast lagliga". Vad har du för tankar kring det?
    Om det fungerar så är det inte lagligt. Finns inga mirakelsubstanser.
  • dirpower
    jaghopparhögt skrev 2013-08-06 01:21:14 följande:
    Om det fungerar så är det inte lagligt. Finns inga mirakelsubstanser.
    Vem har berättat det för dig?
  • dirpower

Googlade namnet. Förlåt om jag är fördomsfull men det ser inte ut som någon som bedriver seriös forskning inom hälsovetenskap.

• dirpower

Om åldrandet är en bidragande orsak till tröttheten så har Joseph Chang PH.D något att säga om åldrandet och därmed tröttheten.

">

• Åsisen

Nyttig energidryck är inte alls konstigt!

Den finns och jag har den bästa. Bästa näringen i denna energidryck som är kliniskt testad och naturligt koffein som man blir pigg av:) jag dricker den själv varje dag och aldrig mått bättre!

• jaghopparhögt
    Åsisen skrev 2013-08-06 08:08:04 följande:
    Nyttig energidryck är inte alls konstigt!
    Den finns och jag har den bästa. Bästa näringen i denna energidryck som är kliniskt testad och naturligt koffein som man blir pigg av:) jag dricker den själv varje dag och aldrig mått bättre!
    Vad innebär Kliniskt testat? Varför är naturligt koffein nyttigare än onaturligt? Används ens syntetiserat koffein?
Svar på tråden Lagligt uppiggande?