• Ponja

Lagligt uppiggande?

Jag är alltid trött. Det är grymt frustrerande att man vill så mycket, men orkar så lite.

Så finns det något BRA uppiggande? lagligt givetvis! Jag dricker inte kaffe, så det går bort. Provat dricka cola på morgonen, funkar inte ett smack. Heller inte särskilt nyttigt i längden.

Så någon som har något förslag? Vore tacksam! 

• Svar på tråden Lagligt uppiggande?
  • Åsisen

Hur vet du att de inte är något speciellt bara för du googlat lite? Du kan jue inte snacka massa dynga när du inte vet ett skit. Jag tror du får slå upp kliniskt testad själv då du inte verkar förstå vad ordet innebär. På Google kommer jue bara massa skit upp, men är du sån som lyssnar på de så fine! Jag vet vad företaget är vad produkten gör för verkan i kroppen. De är även bra för diabetes, min pappa har själv de och dricker detta. Min mamma har fibromyalgi och detta har hjälpt henne. Och även jag har haft lite problem i kroppen och inget hjälpt förren jag började med dessa produkter. Och mina 2 barn dricker den andra produkten, den med bara näringen och ingen av dem har varit sjuka sen jag började med detta. Där är 12 vitaminer, 62 eller 65 mineraler, aloe Vera , grön te och goarana vilket de naturliga koffeinet är. Och socker? Ja fruktos där är ungefär lika mkt som i ett grönt äpple. Då kan du inte äta frukt heller? Eftersom du är fruktos? Och där är inga syntetiskt ämnen som du tror, allt är statligt från växtriket. De handlar bara om okunskap hos dig! Men jag vet och många många fler hur bra detta är. Både i Sverige och flera andra länder. Flera läkare säger oxå att detta är riktigt bra produkter, dem har aldrig sett något liknade. Ja jag kan ta många exemplar och skriva i en hel evighet men tar tid och jag har bättre för mig!

• jaghopparhögt
    Åsisen skrev 2013-08-06 09:17:43 följande:
    Hur vet du att de inte är något speciellt bara för du googlat lite? Du kan jue inte snacka massa dynga när du inte vet ett skit. Jag tror du får slå upp kliniskt testad själv då du inte verkar förstå vad ordet innebär. På Google kommer jue bara massa skit upp, men är du sån som lyssnar på de så fine! Jag vet vad företaget är vad produkten gör för verkan i kroppen. De är även bra för diabetes, min pappa har själv de och dricker detta. Min mamma har fibromyalgi och detta har hjälpt henne. Och även jag har haft lite problem i kroppen och inget hjälpt förren jag började med dessa produkter. Och mina 2 barn dricker den andra produkten, den med bara näringen och ingen av dem har varit sjuka sen jag började med detta. Där är 12 vitaminer, 62 eller 65 mineraler, aloe Vera , grön te och goarana vilket de naturliga koffeinet är. Och socker? Ja fruktos där är ungefär lika mkt som i ett grönt äpple. Då kan du inte äta frukt heller? Eftersom du är fruktos? Och där är inga syntetiskt ämnen som du tror, allt är statligt från växtriket. De handlar bara om okunskap hos dig! Men jag vet och många många fler hur bra detta är. Både i Sverige och flera andra länder. Flera läkare säger oxå att detta är riktigt bra produkter, dem har aldrig sett något liknade. Ja jag kan ta många exemplar och skriva i en hel evighet men tar tid och jag har bättre för mig!
    Jag har läst innehållsförteckningen, jag ser inget i drycken som skulle vara bra för hälsan? Exakt vilka ämnen är det som ska påverka?
    Och varför har man massor av saker i som inte påverkar kroppen ett dugg utan endast går rakt igenom, t ex Titanium och Tenn?
    Hur är drycken bra för diabetes? Vad i drycken är det som är bra?
    Okej jo jag förstår att det är naturligt koffein i men det är det i alla drycker som innehåller koffein.

Vilka läkare säger att det är en bra produkt och varför säger dom det? Den innehåller inga ämnen som kan påverka som sagt.
  • Åsisen

Sådana som dig diskuterar jag inte med, då du är av den sorten som inte fattar eller vill förstå. Den negativa människan och jag koncentrerad mig på positiva människor som ser att företaget och produkterna är bra! Om de nu är skit? Varför gör dem titt som tätt kontroller och testar produkterna för att dem ska hålla standarn. Dem kostar inte på sig massa reklam. Utan tar dem pengarna för tester och så! Men jag försöker inte övertala någon utan de är upp till var och än. Tex har en läkare i USA sagt de, kirurgisk läkare och nu nyligen en akut läkare i Lund. Men de är klart du är jue bäst och kan mer än läkare. Så bevisa motsatsen är du snäll.

• Trebarnsmamman

Du kan ju prova Blutsaft,, finns på hälsokost och vanliga affärer. Den innehåller en massa vitaminer och järn. Annars så fungerar Rosenrot jättebra. Man blir pigg och på bättre humör.
    Treo kan man ju dricka om man vill få magsår och ett tablettberoende.Obestämd

• Gizmo

De allra flesta ingredienser i dessa uppiggande drycker är beroendeframkallande, och då har du ju ett problem till att dras med! 

• Mineralvatten
    Ponja skrev 2013-08-05 22:02:36 följande:
    Jag är alltid trött. Det är grymt frustrerande att man vill så mycket, men orkar så lite.

Så finns det något BRA uppiggande? lagligt givetvis! Jag dricker inte kaffe, så det går bort. Provat dricka cola på morgonen, funkar inte ett smack. Heller inte särskilt nyttigt i längden.

Så någon som har något förslag? Vore tacksam! 
    du kanske borde kolla dina värden, alt stressa mindre?
    jag har medikinet som är centralstrimulerande, men så har jag ju ADHD.
  • Mineralvatten
    FireLady skrev 2013-08-06 08:13:07 följande:
    Favoritar, jag sover lite och därför är trött och segar genom dagen för att åter igen sova dåligt.
    Om jag piggar upp mig över dagen så kanske jag sover bättre natten?

Vad heter dessa nyttiga drycker, var köper man dem?
    du kanske ska börja med att sova mer? du förstår väl själv att det inte är hållbart att sova lite i en längre period?.
  • Åsisen

Äsch då är de bra grejor gör de ingenting att man blir beroende :) Gäller allt som har koffein i sig, de är beroendeframkallande! Kaffe är minsann värre än denna dryck för jag har testat vara utan den ett par dagar och bara köra vår andra produkt med näringen utan problem. Så jag är inte beroende men du har helt rätt man kan bli beroende. Finns så mkt värre att tänka på än att bli beroende som tex cigaretter som ger cancer sånt tänker inte folk på ;)

• Ponja

Tycker vi har kommit ifrån ämnet lite grann.

Tips var det jag var ute efter. Inte massa diskussioner om vem som har rätt eller ej.

Tack alla andra som kommer med förslag! 

• steveo
    Åsisen skrev 2013-08-06 08:43:29 följande:
    Den finns inte i affär, får köpa via återförsäljare, på nätet och dem levererar hem till dörren :)
    Åsisen skrev 2013-08-06 08:45:26 följande:
    Du kan skicka ett pm för mer infoom du ärintresserad.
    Verve säljs via MLM. Eller på svenska, det är ett pyramidspel, försäljaren får provision på försäljning och underförsäljare. Sant eller falskt?

Låt mig gissa att det det blir du som levererar till mig om jag vill köpa?
  • steveo
    Ponja skrev 2013-08-05 22:02:36 följande:

Som tidigare nämnt: Järntillskott och koffeintabletter.

Thé innehåller också koffein ("tein", men samma sak), ifall du dricker det.

Synefrin kan vara värt att prova, läs varningstexterna ordentligt bara (höjer blodtryck mm). 
  • dirpower
    steveo skrev 2013-08-06 19:04:05 följande:
    Verve säljs via MLM. Eller på svenska, det är ett pyramidspel, försäljaren får provision på försäljning och underförsäljare. Sant eller falskt?

Låt mig gissa att det det blir du som levererar till mig om jag vill köpa?
    Hur bra eller dåligt Verve är bryr jag mig inte om men MLM och Pyramidspel är inte ekvivalent.
  • FireLady
    Mineralvatten skrev 2013-08-06 10:48:45 följande:
    du kanske ska börja med att sova mer? du förstår väl själv att det inte är hållbart att sova lite i en längre period?.

Som om att jag väljer vakna på nätterna och klarar inte av att somna igen.
  • giftfri
    Åsisen skrev 2013-08-06 09:19:11 följande:
    Naturligt från växtriket ska de va :)

Hampaväxter??
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
Svar på tråden Lagligt uppiggande?