• Anonym (orakel)

Fråga Oraklet (anonymt)

Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.

Varsågod och ställ Din fråga 

• Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)
  • Anonym (orolig 2)

Kommer det att ske förändringar till det bättre, eller bli värre för mig, inom den närmsta framtiden????

• Maria222

Kommer jag bli gravid inom den närmaste tiden och blir barnet en pojke eller flicka?

• kohler12

du glömde mina frågor

jag har dejtat en kille i 7 månader kommer det bli mer mellan oss eller blir vi bara vänner
    får jag fler barn 

• Anonym (ekonomi)

Frågar igen :)

Kommer jag och min sambo få jobb inom snar framtid och kommer våran ekonomi ordna upp sig?

• Anonym (Carro)

Frågar också igen...

Kommer jag och sambo att lösa vår kris? Kommer vi någonsin må bra tillsammans?

Kommer jag att må bra igen?

Hur kommer det gå för våra 3 barn?

• Utvandraren

Kommer jag att få återupprättelse gentemot alla dem som plågat mig sedan i november?
    Är det slut på problem nu?
    Kommer vår investeringsplan fungera enligt förhoppning?
    Kommer vi få 6 barn?

Och jo! Kommer jag att få enäggstvillingar som jag alltid har inbillat mig att jag ska få?

• Anonym (nyfiken 2)
    Anonym (nyfiken 2) skrev 2013-08-09 08:55:54 följande:
    Kommer det barn jag bär födas och vara friskt? Är det en flicka eller en pojke?

Kommer vi att få fler barn?

Hur blir det med jobb för mig?

Kommer vi att flytta till hus snart? Kommer vi att stanna där vi är nu geografiskt eller kommer vi att flytta till annan del av landet?

Kommer jag och mina familjemedlemmar vara friska?
    Hej!
    Har förstått att du har fått det lite hektiskt.... Påminner lite om mina frågor och är mycket tacksam för svar!

Ha det gott!
Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)