Fråga Oraklet (anonymt)
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
Kan du hitta försvunna saker??
Ska nog inte fråga ett orakel, ska nog fråga H&M
Kommer jag kunna släppa tankarna på det min sambo gjort?
Kommer vi kunna fortsätta leva ihop efter detta????
När Kommer jag och min sambo få barn efter vårt missfall? Isf när är det dags?
När Kommer jag och min sambo få barn efter vårt missfall? Isf när är det dags?
Provar igen (förra gången #207) för att se om du kan se...
Oroar jag mig för mycket över det som är? Har funderingar som klyver mitt sinne, skulle göra mycket för att få lite vägledning. Kan du se om det endast är en fas jag går igenom, eller om jag bör se över en ny väg i livet? Usch, avskyr att jag tvivlar så trots att jag älskar...
Tack för din tid och ork! <3
Kommer min ekonomi bli bättre eller sämre?
Och viktigast av allt; kommer jag nånsin få ett fast jobb?
Tack på förhand^^
Hej! Kommer jag och mannen jag som jag nyss separerade ifrån att finna helheten och lyckan ihop igen och leva ihop livet ut? Kommer vi få barn ihop? Kommer jag hitta lyckan med honom eller med någon annan? Kommer jag få barn och i så fall hur många? Kommer jag få stor ömsesidig kärlek och lycka i livet. Kommer jag trivas på mitt jobb och kommer jag ha god ekonomi eller behöver jag ta itu med saker för att finna total lycka, harmoni och tillfredställelse i livet? Kommer jag ha ett stort vänskapsliv och glädje?
har nyligen påbörjat en relation med en kille, kan du se något om vår framtid?
Brytnings punkt kom nu å allt fick fart leder i signaler om gör det å så hör jag. 25 års Tryggve bra förhållande ? Tolkas ju med barn å allt till i dag otrygghet mot målet å fa ta mina intressen till höjder å familjen blir starka å jag släpper mig fri vad ska jag tänka å akta vad ser du för faror på vägen ditt C
Snälla, hjälp mig!!!!
Tappat bort mina blåa glasögon. Hade dom senast på mig den ~5/2-16 när min morbror var och hälsade på hos min mor.
Har letat som en tok i våra bilar, i mammas lägenhet, hos min farmor, i stort sett hela vår lägenhet i skrymslen o vrår (i väskor/skor/jackor/kläder/garderober osv) och jag och min mor har även ringt och frågat morbror om han eller hans sambo råkat fått med sig glasögonen hem vilket de inte gjort säger de.
Tacksam för svar och tar emot all hjälp jag kan få
Kommer a svara på mitt sms?