• Anonym (orakel)

Fråga Oraklet (anonymt)

Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.

Varsågod och ställ Din fråga 

• Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)
  • Anonym (Fröken)

Förstår att du har fullt upp, skrev inlägg nr 80 så tror jag bilvit bort glömd.

När kommer jag komma in på polishögskolan och när får jag barn, vad ser du om min relation är han mig trogen? Tack på förhand

• Anonym (Orolig 4)

Min man har cancer och jag undrar hur lång tid han har kvar?

• mepetite

tror ni allvarligt på det här? på riktigt alltså. att man ställer en fråga med anonymt nick och sedan vet någon anonym bakom en dator vad som kommer att ske? Typ, hur kommer det gå för min c-uppsats och så kan man få ett klart svar?! nja...

• Anonym (undrar)
    mepetite skrev 2013-08-10 15:38:53 följande:
    tror ni allvarligt på det här? på riktigt alltså. att man ställer en fråga med anonymt nick och sedan vet någon anonym bakom en dator vad som kommer att ske? Typ, hur kommer det gå för min c-uppsats och så kan man få ett klart svar?! nja...

Den enda risken man tar är att personen har fel. En del frågor som hon svarat på tycker jag är väldigt bra. Svar på en del frågor som kanske gjort att frågeställaren inte känt sig så negativt. Hur någon kan störa sig på det förstår jag inte.
  • mepetite
    Anonym (undrar) skrev 2013-08-10 16:04:39 följande:

Den enda risken man tar är att personen har fel. En del frågor som hon svarat på tycker jag är väldigt bra. Svar på en del frågor som kanske gjort att frågeställaren inte känt sig så negativt. Hur någon kan störa sig på det förstår jag inte.

stör mig gör jag verkligen inte, men jag ifrågasätter bara hur man kan tro på detta utan någon som helst bakgrundsinformation.
  • MeandHim

En fråga till er som är gravida och undrar över könet på bebisen, varför ställer ni inte den frågan på UL? :)

• llinnea90
    llinnea90 skrev 2013-08-09 12:21:56 följande:
    Kommer jag träffa någon snart? På vilken bokstav börjar han eller hennes bokstav på?
    Jag påminner dig om min fråga, känner mig nyfiken och vill gärna veta :)
  • BasseNonna

Testar också igen.. kan du se vart min plånbok är?
    Alltså inte min nuvarande, utan den jag förlorade innan denne.

Mvh

• Anonym (Ge upp?)
    Wilma45 skrev 2013-08-09 22:57:08 följande:
    Min fråga blev överhoppad, tydligen. Så jag frågar igen:
    Kommer jag att få kontakt med mina kära som jag är avskuren från. Och hur länge dröjer det? 
    Testar igen
  • Anonym (Ge upp?)
    Anonym (Ge upp?) skrev 2013-08-10 17:06:12 följande:
    Testar igen

Förlåt, det blev helt fel.
Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)