hjälp :/
Sen tar du dig till gyn och blir undersökt. Att du blivit gravid tidigare borde vara ett bra tecken.
Om du aldrig skyddat dig, bör du nog kolla upp könssjukdomar med. Din kille verkar ju kört en del utan kondom innan.
Det bästa är ju att du ringer och frågar din barnmorska om utredning, men jag tror också ni måste försökt längre om du är 19 bara.
Angående stress, om du är under extrem stress kan ägglossningen utebli, men sådan stress är du inte under normalt förmodligen.
Jag hoppas även du tänker på att börja skydda dig i fortsättningen om du har ny partner! att testa sig efteråt hindrar dig ju inte från att få en jobbig könssjukdom, i värsta fall HIV.
Nej min text är inte negativ, jag skriver ju i all välmening. Sen hur du tolkar det får stå för dig. Du verkar gå in i försvarsställning direkt för du tror att du måste pga din ålder.
Det finns säkert en anledning till varför de säger att folk under 25 eller vad det är ska försöka i 2 år innan de får utredning, varför vet inte jag. Det får du fråga läkarna om.