• Svar på tråden Vad tycker ni om namnet?
  • KramKalas

Inget namn jag hade valt då jag gillar korta namn o om jag hade jag valt det hade jag skrivit med s

• kara84
    sara b 79 skrev 2013-08-10 06:02:27 följande:
    Vi vill ha ett namn som är lite ovanligt och därför valde vi att stava med z.
    Namnet blir fulare av att stavas med z och mer wt tycker jag. Annars är Isabella ett fint namn :)
  • Aniiee

Att stave med z gör det inte övanligt. Det ser bara nervöst och omoget ut. Tyvärr. Annars är Isabella ett fint namn tycker jag.

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Flickan och kråkan
    Aniiee skrev 2013-08-10 06:10:03 följande:
    Att stave med z gör det inte övanligt. Det ser bara nervöst och omoget ut. Tyvärr. Annars är Isabella ett fint namn tycker jag.
    Yaoi is the opiate of the fangirls

Kan bara hålla med.
  • fluu

Att stava med z gör det inte ovanligt. Eller estetiskt tilltalande. Isabella/e har varit ett vanligt namn länge. Vanligt även bland mina jämnåriga. Det är inte min sorts namn. Gillar långa namn,men Isabella är så prinsessigt,blåögt och blåst. Mina erfarenheter iaf... För övrigt kan ni lika gärna döpa til Issa/ Bella,hon kommer ändå kallas så.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tre Töser

Hej! Isabella är ett fint namn tycker jag. Att skriva att det är blåögt och blåst tycker jag är på gränsen till elakt!!! Jag hade också stavat med s. vill ni ha z så kör på det!! Jag tycker Isabella är ett fint namn! Jag förknippar det mer en söt treårig Isabella ( som av många har smeknamnet Bella) och en lika söt, 5- årig Isabell vi känner. Om ni är rädd för smeknamn, var noggrann att alltid själva uttala hennes korrekta namn och börja inte kalla henne Bella eller liknande själva. Det är ingen garanti men kanske kan hjälpa! Vill ni ha tips på ett annat lite ovanligt namn, kolla gärna bifogad länk. Den är ju inte komplett men väldigt omfattande! Och du, kör på Isabella/ Izabella om det i hjärtat är det ni vill ha! Stå på er! Stort grattis förresten! www.scb.se/Pages/TableAndChart____31028.aspx

• Twinisar

Jag är blond, blåögd och har ett långt namn med kort smeknamn.. Räknas jag in som wt

Svar på tråden Vad tycker ni om namnet?