Stallkläder i tvättstugan
Anonym (tvättstugan) skrev 2013-08-10 12:13:49 följande:
Så hon får förpesta världen utan att man kan göra något? Hon går ju överallt med de där kläderna hon handlar i dem de ligger ibland höstrån och lera i trappen och hissen. Jag tycker det är ohygieniskt att alltid gå omkring i stallkläder. Vi måste hela tiden få i trappen för hon åkt i hissen. Stötte på henne i porten nyss och sa till henne hon påstod att hon inte kan torktumla sina kläder för att de blir förstörda.
Jag kan inte köpa en egen maskin då den inte får plats.
hon kanske är en sån som jag som ducshar när hon kommer hem från sin träning?? jag åker till gymmet och hem i mina gymkläder och vet du de är sällan nytvättade. nu åker jag bil, men jag gjorde det när jag åkte kommunalt med på t-banan i sthlm i 20 min. att handla på vägen hem från träningen är inte heller ovanligt.
hästhår och lera i hissen..jaha??? tror du inte att dina barn skitar ned hissen också?
jag är själv allergiker (japp jag har en 5.a på skalan för både katt, häst, björk och gråbo vilket är det högsta värdet = jag är dödligt allergisk) och nej jag skulle aldrig ens komma på tanken att be någon att inte åka hiss. jesus.