• SB2011

Abort i Malmö frågor

rebecca mk skrev 2013-08-11 13:28:48 följande:

Någon? :/

Va ett tag sen jag gjorde de men tro bara jag betala för ett vanligt läkarbesök på sjukhuset! Fick piller av doktorn som jag tog på plats sen fick jag komma tillbaka 2dagar senare och då fick jag mer medicin som satte igång aborten!

Fick åka hem samma dag!

Dock gick inte allt som planerat och jag fick söka akut 2 dagar senare och dom fick göra en kirurgisk abort för att få bort alla rester!

Så skulle jag behöva göra igen så skulle jag ta kirurgisk utan tvekan! Tyckte den medicinska va hemsk! Blödde massor, svimma flera gånger och de gjorde ont!
  • SB2011

De var ca 2v väntetid då! Men som sagt de va nåt år sen!

• SB2011
    rebecca mk skrev 2013-08-11 13:56:21 följande:

Oj shit, det låter hemskt :/ Var du tvungen att stanna över natten eller så efter att du gjorde den kirurgiska aborten? 

Ja men de va nog för jag kom in på eftermiddagen så operationen var inte förens kl 23 på kvällen! Fick stanna ca 24h från de jag kom in på akuten! Men jag hade lågt blodvärde så jag fick ha lite på fyllnad av blod med innan dom skicka hem mig! Gör man en vanlig kirurgisk så brukar man få åka hem efter nån timma bara! Så man ska nog inte jämnföra min då! Inte normalt att man stöter på alla komplikationer som jag fick!
Svar på tråden Abort i Malmö frågor