Inlägg från: angelmama |Visa alla inlägg
  • angelmama

Bugaboo Buffalo

Heej

Undrar om någon beställt från moeders mooiste nyligen? Vi betalade redan den 18 juli men ingenting händer:S...för att få kontakt måste jag ringa till butiken för han svarar inte på mail ...
    undrar om någon råkat ut för samma sak? senast igår lovade han att skicka men får inget mail med bekräftelse på detta...

• angelmama

Linneaphan: det har dröjt väldigt länge och jag rekommenderar att du ringer till han för han svarar ej på mail överhuvudtaget men nu är vagnen på väg:) enligt trackingnr är den på väg från malmö och levereras idag så får se:) man vågar inte hoppas förrän man ser den haha men oroa dig inte ni får den snart ska du se:))

• angelmama

Linneaphan: nu har vi fått allt o vi e supernöjda vagnen kom på 2 dagar från holland:) detta e den bästa vagnen ja sett:)) värt o vänta:)

• angelmama

Babymama: den ser ut o klara det mesta:) det blev svart/royal:) vi väntar en liten kille som ska komma i stort sett när som:) längtar såå mkt så man äntligenkan använda vagnen..

• angelmama

Liten08: vi betalade den 18 juli och fick vagnen igår så runt 7 veckor men det berodde på att han var på semester o sen va easyfix slut i lager så jag ändrade till vanlig så då skickade han vagnen. Men hos moeders mooiste får man vagnen inom några dagar den finns i laget det enda som man kanske får vänta på är om man beställer tillbehör dessa verkar ta slut snabbt men mitt råd e var ute i god tid. Tur att vi var det annars hade vi stått här utan vagn o bilstol...

Svar på tråden Bugaboo Buffalo