Inlägg från: tvetalan |Visa alla inlägg
  • tvetalan

Bugaboo Buffalo

Ni som köpt babyskydd till buffalon vilket köpte ni? Snälla svara snabbt :)))

• tvetalan

Ni som köpt babyskydd till buffalon vilket köpte ni? Snälla svara snabbt :)))

• tvetalan
    Otåligast skrev 2013-08-28 15:38:30 följande:

tvetalan: Jag köpte Maxi-Cosi Pebble som jag bara hört gott om. Smidigare knäppning än den äldre modellen Cabriofix, vilket känns viktigt när man har med en minibebis att göra.

Babymama: Blir såååååå glad att höra om dina erfarenheter kring styrningen. Jag jämförde även med Stokke Crusi som jag gillar pga att bebisen hamnar högt men tyckte faktiskt inte att den verkade smidigare än Buffalon. Cam är ju i en klass för sig inomhus och på platta vägar men jag har en känsla av att en promenad runt kvarteret där vi bor i vinter nog kommer att kännas betydligt enklare med Buffalon än med Camen... 

Jag var ju på utförsäljningen i barnens hus idag och hittade en enda cabrio fix och internet krånglade så jag hade ingen aning om mitt meddelande skickats och hade ej möjlighet att surfa och kolla. Chansade och läste på internet att adaptrarna ska funka till cabrio fix så det känns skönt. Var lite impuls men för 70% av priset så kändes det värt det! :) nu ska jag vänta tills i jan ungefär innan jag kan beställa vagnen från babyhus :) men tack för ditt svar! Hoppas du blir nöjd med den modell du valde!
  • tvetalan

Kan man inte "trycka ihop" liggdelen (som dom gör i videon på youtube) och på så vis få in den i bagaget? Vi har inte alls stort bagageutrymme men jag har svårt att tänka mig att liggdelen inte går in om man trycker ihop den.

• tvetalan

Hur lång tid tog det för er som från beställning tills ni fick vagnen? Vet inte riktigt när det är dags att beställa Skrattande

• tvetalan
    Jessica skrev 2013-10-12 10:48:32 följande:
    Jag skulle beställa senast i dec för att vara säker på att jag har den innan bebis, och jag har Bf 5 feb, sa de när jag mejla. Det är ju under jultider så det kan ta lite längre tid då!
    Jag har bf i början på mars så då kanske jag kan beställa i januari någon gång :) planerar att beställa från babyhuys, varifrån ska du beställa?

Ps. Skriver dom själva hur mkt svenska kronor man ska betala enligt den dagens växelkurs eller får man själv ta reda på det?
Svar på tråden Bugaboo Buffalo