• Litchie

Bugaboo Buffalo

Åh, vi har också bestämt oss för en buffalo! Skulle vara kul att höra vad ni som beställt/hunnit prova innan vi beställer tycker? Våran lilla kommer inte förrän i december men det är väl dags att beställa snart endå, vi har bestämt oss för babyhuys.nl :)

Vi har provat lasta in den i våran s40 och det går precis med liggdelen, blir inga problem alls med sittdelen sedan :)

• Litchie

Var och kände på vagnen igår igen, är så galet kär i den att det är löjligt! ;) men har lite funderingar på om nån har erfarenhet/känner nån med erfarenhet om reklamation när man beställer från Polen? Är lite nojjig över hur det ska funka ifall att det skulle gå sönder..

• Litchie

Klockren service och leverans från babyhuys måste jag säga :) fem dagars leverans fram till dörren! Nu står vagnen och väntar på lillen och jag ser fram emot att få använda den påriktigt :)

• Litchie
    Jessica skrev 2013-10-12 10:12:51 följande:
    Hur gick man man tillväga med betalningen för jag ska också beställa därifrån!
    Vi betalade med kort direkt vid beställningen :)
  • Litchie
    Jessica skrev 2013-10-12 10:48:54 följande:
    Så det var inget krångel? :)
    Ingenting alls! Vi är förvånade hur enkelt det var :) och somsagt, riktigt snabb leverans! Vi ska inte ha förrän i slutet av december men det är ju bättre att den kom för tidigt än för sent :)
Svar på tråden Bugaboo Buffalo