• Liten08

Bugaboo Buffalo

Men oh' offwhite e snyggt! Och till vårt försvar så sa min kollega: vagnen är som en handväska. Du har den varje dag i mer än ett år, detaljer kan bytas per säsong men som en handväska. Viktigt att trivas med. Körde på det upplägget med sambon och han köpte det ;)

• Liten08

Ah, tror sambon var mest trött på mitt velande mellan vagnar och från hans sida ett stoooort ointresse ;) Blev oxå nojig när jag läser om hur trögstyrd den är men jag tycker inte det, ok inte som camen men tycker inte den är trög... Tror jag blir jättenöjd med den :)

• Liten08

Ah, se där, jag beställde från babyplus och tyckte jag fick ett skapligt pris. Beställde dock inte babyskydd och sånt (lånar ett av vänner) sen har vi det mesta från lillkillens om får duga =)

Leveranstiden är dock 6-8 veckor men jag hoppas denna lill* vill stanna inne full tid (sonen kom lite tidigare än planerat).. 

Jag längtar mest tills jag får gå hem och pilla runt och förbereda innan bebis kommer ;) fast jag har tänkt att jobba på så långt jag orkar, men mitt tryck har varit lågt så nu känner jag mig mest yr... 

• Liten08

Hej Vokrona! Jag beställde därifrån och betalade direkt, hoppas på att få vagn inom 6 veckor :) Vilka accessoarer beställde du Otåligast?

• Liten08

Tvetalan, jag har noll koll på babyskydd :) Babymama! Gudars så härligt - måste jag kolla in! Men satsar inte på någon ny, däremot skall jag tvätta mitt fårskinn och lägga i vagnen :) Vill bara att veckorna skall gå nu så jag får se vem som finns därinne, och lillkillen vill veta om det är en fisk?! Hahahaha.....

• Liten08

Babymama, hur gammal är hon? Ja, jag hoppas liksom inte på en fisk ;) hahaha... Just nu ser jag barnkläder och babyprylar överallt - mitt ha begär har tagit över totalt och jag är allt annat är rationell ;)

• Liten08

Mallas, jag har ingen koll på huruvida den får plats eller inte (blev bara kär;) & har inte fått den än - hoppas på att få den om fyra-fem veckor senaste. Beställde från Babyplus.

Litchie, på babyplus sa de att leveranstiden för närvarande var 6-8 veckor från Bugaboo, jag har bf 3/12 så jag klämde in en beställning =)

• Liten08

Angelmama, hur länge väntade du på leverans? Inte för att vi har bråttom, bebis beräknad 3/12 :) Vi fick att leverans (från Holland) är ca 6-8 veckor, betalade i aug...från babyplus .... Längtar till december mest av allt, men passar på att njuta v min mage :)

• Liten08

Som jag förstår Litchie så är garantin tre år hos bugaboo, oavsett var du köper men kan ju vara trixigare tt få nya delar om det skulle behövas.... Jag valde att beställa fån Holland, hört mkt gott om democh hoppas få min vagn om några veckor :)

• Liten08

Hallå hallå! Ni som köpt från Holland - fått en track kod och nu ser jag att det plötsligt står att det inte gick att dela ut på första försöket men ingen har ringt från posten....hur har det "gått för er" ? Posten ringt, dhl eller annan firma? Åh vad jag längtar tills den står i hallen och december är här!

• Liten08

@otåligast, inte hört från posten... Mailade till babyplus och dem har koll, kontaktat fedex som gav mig en kod (hann inte ringa för suttit i möten hela dagen) men skall kolla imorgon, tänkte att enklast är om vi kan åka och hämta kolli istället för att passa en leveranstid :) Har fått väldigt bra support måste jag säga från babyplus, över förväntan :)

• Liten08

Hej hej, tog exakt sju veckor - smidigt som bara den. Grymt bra service och snabba svar på mailen :) beställde från babyplus.nl :)

• Liten08

Jag och Lillen är,supernöjda! Älskar att den går att vagga liggdelen :) Han sover i den nu, magknipskvällen har varit en mardröm så tillslag testade vi vagn. Slocknade direkt. Tur liggdelen är så stor :)

• Liten08

Suffletten funkar till både ligg/sittdel. Jag gjorde samma som c i s s i och kollade offerter från de tre företagen och i mitt fall beställde jag från babyplus. Kommer inte ihåg men totalt blev det runt 9000kr men då beställde jag ståbräda, extra sufflett och mugghållare etc... Skulle det vara nåt fel så har bugaboo internationell garanti så du kommer få hjälp med nya delar etc. :)

Svar på tråden Bugaboo Buffalo