snyggt när tjejer har kort hår?
Hej! Som rubriken lyder, tycker ni att det är snyggt när tjejer har korta frisyrer? Kul att veta.. :)
Hej! Som rubriken lyder, tycker ni att det är snyggt när tjejer har korta frisyrer? Kul att veta.. :)
Jag är ju rakad och tycker att det kan vara jättesnyggt på tjejer! Har haft långt hår (till midjan) tidigare men känner mig inte alls mindre feminin nu!
Kul! Samma här! Är rakad på sidorna och har lite längre uppe på :) känner mig inte heller okvinnlig!
Jag tycker att vissa passar bättre i långt och vissa passar bättre i kort. Har en väninna som har kort hår och hon är absolut jättevacker i det! Själv skulle jag nog inte passa i kort hår
Ja väldigt! Det är så gulligt :) fast det passar nog inte på alla, men så är det ju med precis allting )
Beror på. Inget man kan säga generellt om alla.
Generellt nej, mendet finns några som oassar i det.
Det är jättefint.
Kort hår är snyggt. Sedan passar en del personer mer eller mindre bra i det. Beror ju mycket på huvud - och ansiktsform bl.a. Har själv varit korthårig fr.om jag var 9år till jag var tjugo-någonting. Nu är det axellångt. Vilket jag tycker är att vara långhårig ^^
Kul med så många positiva svar :) såklart kan man ju inte dra alla över samma kam, men i stort sett tycker jag att det är riktigt snyggt när tjejer har kort hår. Det framhäver ju även nacken ;)
Absolut! Det kan vara mycket attraktivt! Men vissa passar bättre i det än andra :)