• Eviel

snyggt när tjejer har kort hår?

Hej! Som rubriken lyder, tycker ni att det är snyggt när tjejer har korta frisyrer? Kul att veta.. :)

• Svar på tråden snyggt när tjejer har kort hår?
  • vatten

Jag är ju rakad och tycker att det kan vara jättesnyggt på tjejer! Har haft långt hår (till midjan) tidigare men känner mig inte alls mindre feminin nu!

• Eviel

Kul! Samma här! Är rakad på sidorna och har lite längre uppe på :) känner mig inte heller okvinnlig!

• Zayco

Jag tycker att vissa passar bättre i långt och vissa passar bättre i kort. Har en väninna som har kort hår och hon är absolut jättevacker i det! Själv skulle jag nog inte passa i kort hår

• kajsakajsa

Ja väldigt! Det är så gulligt :) fast det passar nog inte på alla, men så är det ju med precis allting )

• Apopan

Kort hår är snyggt. Sedan passar en del personer mer eller mindre bra i det. Beror ju mycket på huvud - och ansiktsform bl.a. Har själv varit korthårig fr.om jag var 9år till jag var tjugo-någonting. Nu är det axellångt. Vilket jag tycker är att vara långhårig ^^

• Eviel

Kul med så många positiva svar :) såklart kan man ju inte dra alla över samma kam, men i stort sett tycker jag att det är riktigt snyggt när tjejer har kort hår. Det framhäver ju även nacken ;)

• Kennyheterjag

Absolut! Det kan vara mycket attraktivt! Men vissa passar bättre i det än andra :)

Svar på tråden snyggt när tjejer har kort hår?