• novaaaa

Emmaljunga Super Viking

Gah! Blir galen i barnvagnsdjungeln... Vilken vagn ska man välja? Har alltid velat ha en Emmaljunga, och blev nu sugna på 2014 modellerna...

Vill ju så gärna känna på den och se hur den känns... Liten kommer först i december men vill ju så gärna ha så mycket som möjligt klart i tid ;)

Någon med tips och råd?

• Svar på tråden Emmaljunga Super Viking
  • Twinisar

Den där superviking är jag väldigt sugen på.. :o spännande att se den i affären sen !

• novaaaa

Jag är med jätte nyfiken på den!! Vill att den sk komma nu så man kan testa den lite... Sambon är med sugen så det hade ju varit perfekt om man var överens från början :P

• novaaaa
    LinaSofia skrev 2013-08-13 23:13:50 följande:

Bugaboo-kopia!

Men Bugaboo är väl inget svenskt märke? Så att svenska märken gör spinnoff på den är ju ganska väntat då det är en väldigt populär vagn!

Vet inte varför men har aldrig riktigt gillat Bugaboo, men har fastnat rejält för Super Viking... Konstigt då dom dom sagt är sjukt lika :P
  • honeydew

Men den borde väl komma till butik snart. Kände och såg iaf på Super Nitro förra veckan. Fråga i emmaljunga-tråden under Föräldrar-Barnvagnar, de har koll på det mesta (hittar inte länk från mobil)

• Sweet life
    LinaSofia skrev 2013-08-13 23:13:50 följande:
    Bugaboo-kopia!
    Kopia? Snarare en Ozonekopia med extentionsmöjlighet och utbytbar suffla... Vad jag vet har inte bugaboo någon syskonvagn som byggs på längden?
  • Sweet life
    honeydew skrev 2013-08-14 14:08:47 följande:
    Men den borde väl komma till butik snart. Kände och såg iaf på Super Nitro förra veckan. Fråga i emmaljunga-tråden under Föräldrar-Barnvagnar, de har koll på det mesta (hittar inte länk från mobil)
    Men super nitro är ju ett Duo S chassi med Vanlig sittdel och alltså inte något helt nytt...
  • honeydew
    Sweet life skrev 2013-08-14 14:11:08 följande:
    Men super nitro är ju ett Duo S chassi med Vanlig sittdel och alltså inte något helt nytt...

Jo, men de lanseras väl ungefär samtidigt? Men jag kan ha fel...
  • Sweet life
    honeydew skrev 2013-08-14 14:17:43 följande:

Fast duo S finns redan i butik och med vanlig sittdel så får man en super nitro. Så vill man spana på den och provköra kan man ju göra det innan ordinarie leverans.
  • Sweet life
    honeydew skrev 2013-08-14 14:17:43 följande:

Så det kan ju vart så den butiken du var i har gjort, för att man ska kunna känna på den. 
Svar på tråden Emmaljunga Super Viking