• MinoosMami

Nä, nu blir jag snart tokig!! Vilket namn ska vi välja??

Vilket namn ska vi välja!? Nu blir vi snart (eller är ) tokiga. (väljer snart bara nått) Dom andra knottarna heter
    Minoo
    Sam
    Perla
    Snälla skriv vilket ni tycker passar bäst ihop med de andra namnen
    ( i stil med ) :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nä, nu blir jag snart tokig!! Vilket namn ska vi välja??
  • fluu

Röstar givetvis på Liv eftersom jag själv har en. Annars är Franka ett rivigt och bra namn! Behövs inga armar i kors där inte ;P

Myra är en myra, Violet stämmer inte med svenska uttalsregler,blir nog förvirring på det. Lola kan jag inte uttala mig om utan att vara riktigt elak så jag låter bli.
    Bodil är ett bra namn,men inget för mig helt enkelt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • MinoosMami

Tack så himla mkt för bra skrivet om namnen!! Uppskattas! Ja, liv och franka ligger bra till:)

• MissGoodie

fluu och Minoos Mami - Hahaha, EXAKT mina tankar om varenda namn, förutom att jag faktiskt valde Franka (andrahandsvalet var Liv)

• ApanApansson

Gillade inget men Liv var bäst av dem, de andra lät bara konstiga som namn, tycker jag

Stupid is, as stupid does!
  • MinoosMami

Missgoodie- menar du att du hade alla dom namnen på din namnlista oxå? Åhh så kul, konstigt! Här blir det nog oxå en franka;)

• Spring Rose

För att spinna vidare på "Myra är en myra" så är Liv för mig ett liv. Kanske finare som ord än ett litet djur men ändå. :)
    Jag tycker nån av de 3 översta. :)

Don´t live faster than your guardian angel can fly.
  • Kaa76

Jag tycker Myra, uttalat som insekten, är absolut finast!

• Cilla93

Liv var enda jag tyckte var någorlunda okej. Viola är jättevackert, tänkte istället för Violet. :)

Svar på tråden Nä, nu blir jag snart tokig!! Vilket namn ska vi välja??