LCHF vi som kör strikt
Jag är gärna med här? Kör LCHF sen i början av året men tänkte köra lite striktare nu efter semestern.
Jag är gärna med här? Kör LCHF sen i början av året men tänkte köra lite striktare nu efter semestern.
Idag blev det snabbfrukost för mig. Ett ägg med lite aoili. Kaffe utan mjölk. Ska börja jobba efter semestern o vill hinna träna innan dess :) Skönt med vardag igen!
Jag mår egentligen bättre när jag tar bort så mkt mejeriprod som möjligt. Mindre svullen mage fast jag kör laktosfria prod. Den där kroppen är skojig ;) Sugen blir mindre också. Har ni mkt att gå ner eller äter ni för hälsans skull? Jag äter ju mest för hälsans skull även om jag trivs bäst som lite extra smal... Är normalviktig. Vet inte om jag kommer ner i den vikten jag vill eftersom jag tränar så mkt... Jag har ju inte gått ner så mkt i kilo men väldigt mkt i omfång... Är inte så jätte insatt. *Babblar mest med mig själv* ;)
Rödnos: vi är ju himla lika måste jag säga ;)
Jag är 180 o väger 77 kilo ;)
Jag faller också dit ibland... Det svåra för mig är att komma på rätt spår igen. Sockerjunky.... Tackvare träningen så går jag inte upp iaf men det är så jäkla onödigt...