Inlägg från: Fia 28 |Visa alla inlägg
  • Fia 28

Nedbajsad!!!!

Jag förstår inte riktigt hur man lyckas göra så. Känner du inte skillnad på en fis och diarré?

• Fia 28
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:38:04 följande:
    Nej. Är 35 år och har aldrig varit i närheten (efter att jag blev pottränad :P )
    Samma här.
  • Fia 28
    Gryntroll skrev 2013-08-16 11:10:10 följande:

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!
  • Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:29:41 följande:
    Ja, men han kanske har lika svårt att hålla sig som jag har... Försöker jag hålla tillbaka dem så får jag tväront i magen.. Som att tarmarna knyter sig... Och jo, jag vet att jag inte borde äta produkter som innehåller laktos, men jag har valt att liksom bestämma över min intolerans. Om jag vänjer kroppen med laktos så bör intoleransen ge med sig...
    Jo lycka till med det!
  • Fia 28
    1022 skrev 2013-08-16 11:45:36 följande:
    Alltså ni som påstår att man inte skiter ned sig om man är normal, vad lider ni av? Har läst åtskilliga historier om folk som skitit ned sig och nej, det är inte särskilt ovanligt..

Hände mig själv för ett par månader sedan, inte lika kul. Trodde som de flesta som självupplevt detta att det var en fis men som länken till FB säger, jag blev lurad av min egen röv.

Vänta bara, det händer när man minst anar det:)
    Har man mag/tarmproblem, laktosintolerant, magsjuka kan jag förstå att det händer, men inte annars.
  • Fia 28
    1022 skrev 2013-08-16 13:03:10 följande:
    Ja, fast jag tycker det framgår utan att man ska behöva beskriva konsistensen på sin skit att det är nödsituationer det handlar om. Man är ju oftast normal i magen men den som vart riktigt lös, och då menar jag inte mousse form utan snarare vatten, den vet att det knappast går att hålla sig eller att det vid ett olyckligt tillfälle lätt kan förvandlas från en oskyldig fis till en våt fläck i brallan. Det är ju knappast så att man behöver krysta när det väl händer..

Allt detdär förstår jag. TS sa dock att det är väldigt vanligt att folk skiter ner sej, och jag håller inte med. De få gånger jag haft diarré, inte sjutton går jag til McDonalds då utan stannar hemma i närheten av wc!!
  • Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:16:02 följande:
    Jag hade inte planerat att bli bajsnödig akut liksom....

Det kommer blixtsnabbt när det händer, och jag trodde ju inte ens att jag skulle bajsa!!! 
    Är det inte lättare att undvika laktos helt? Det finns ju massa alternativ idag!
  • Fia 28
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 13:37:35 följande:
    Jag vill inte det. Jag anser inte att fisandet är en anledning till att avstå.
    Så du skiter hellre ner dej in public?
Svar på tråden Nedbajsad!!!!