• Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Philippa

Okay......? Varför behov av att berätta det här på nätet?

• SvenGlen
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 10:23:55 följande:
    Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 
    Trist.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym (Psssssst)

Jasså det var du ditt äckel!! Hela min dag blev förstörd och jag kommer aldrig mer kunna äta hamburgare. Tack för den!!

• Fia 28

Jag förstår inte riktigt hur man lyckas göra så. Känner du inte skillnad på en fis och diarré?

• Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 10:28:08 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man lyckas göra så. Känner du inte skillnad på en fis och diarré?
    Just idag gjorde jag tydligen inte det... Och det är ganska vanligt att folk bajsar ner sig, även om det bara hänt mig två gånger.
  • Anonym (nej)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 10:31:36 följande:
    Just idag gjorde jag tydligen inte det... Och det är ganska vanligt att folk bajsar ner sig, även om det bara hänt mig två gånger.
    Nej, det är inte vanligt.
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:34:12 följande:
    Nej, det är inte vanligt.
    Har du aldrig bajsat ner digsjälv?

• Anonym (nej)
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 10:36:40 följande:
    Har du aldrig bajsat ner digsjälv?

Nej. Är 35 år och har aldrig varit i närheten (efter att jag blev pottränad :P )
  • Anonym (Usch)

Man står väl inte och smygfiser i en kö i en restaurang, även om det råkar vara en snabbmatsrestaurang. Gå in på toaletten, tack! Är du inte hemma i ditt eget hus eller ute, håll inne fisarna!

• Anonym (Pinsam)
    Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:41:56 följande:
    Man står väl inte och smygfiser i en kö i en restaurang, även om det råkar vara en snabbmatsrestaurang. Gå in på toaletten, tack! Är du inte hemma i ditt eget hus eller ute, håll inne fisarna!
    Klart man gör! Måste man fisa så fiser man, annars blir ju magen som en spärrballong! Det viktiga är att det är smygare...
Svar på tråden Nedbajsad!!!!