Inlägg från: Anonym (Pinsam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinsam)

Nedbajsad!!!!

Hjälp, jag bajsade på mig idag i kön till McD!

Jag skulle smygfisa, men det var diarré!!!!! 

Lämnade kön omedelbart, in på toa, försöka tvätta, slänga trosorna... När jag kom ut så blängde folk på mig, och det luktade liksom illa på hela McD...

Sjukt pinsamt! 

• Svar på tråden Nedbajsad!!!!
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 10:28:08 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man lyckas göra så. Känner du inte skillnad på en fis och diarré?
    Just idag gjorde jag tydligen inte det... Och det är ganska vanligt att folk bajsar ner sig, även om det bara hänt mig två gånger.
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (nej) skrev 2013-08-16 10:34:12 följande:
    Nej, det är inte vanligt.
    Har du aldrig bajsat ner digsjälv?

• Anonym (Pinsam)
    Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:41:56 följande:
    Man står väl inte och smygfiser i en kö i en restaurang, även om det råkar vara en snabbmatsrestaurang. Gå in på toaletten, tack! Är du inte hemma i ditt eget hus eller ute, håll inne fisarna!
    Klart man gör! Måste man fisa så fiser man, annars blir ju magen som en spärrballong! Det viktiga är att det är smygare...
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:54:44 följande:
    Då går man till toaletten! Om man nu måste fisa. De flesta vuxna människor lär sig att hålla sig tills de är på toa, ute eller ensamma.

Fast du kanske inte är vuxen?
    Jodå, men alla är nog inte lika som du. Jag har problem med magen, och skulle jag gå på toa varje gång jag skulle fisa så skulle jag aldrig få lämna toan!
  • Anonym (Pinsam)
    Gryntroll skrev 2013-08-16 11:10:10 följande:

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
    Måste man så måste man!
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 11:25:08 följande:
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!
    Ja, men han kanske har lika svårt att hålla sig som jag har... Försöker jag hålla tillbaka dem så får jag tväront i magen.. Som att tarmarna knyter sig... Och jo, jag vet att jag inte borde äta produkter som innehåller laktos, men jag har valt att liksom bestämma över min intolerans. Om jag vänjer kroppen med laktos så bör intoleransen ge med sig...
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (Psssssst) skrev 2013-08-16 12:24:59 följande:
    För att jag trodde först att det handlade om en riktig olycka. Synd om personen.
    Fast på inläggen syns det att det är en person som tänder på det...
    Men jösses, nu får du väl ändå ge dig...

Jag har ju förklarat att jag HAR problem med laktosproblem, och brukar släppa väder.

Men bajsa på mig brukar jag inte göra. Jag känner mig kränkt, utskämd och ledsen, och ville bara skriva av mig lite, kanske få lite sympati, och kanske inte känna mig alldeles ensam! 
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 13:07:23 följande:
    Allt detdär förstår jag. TS sa dock att det är väldigt vanligt att folk skiter ner sej, och jag håller inte med. De få gånger jag haft diarré, inte sjutton går jag til McDonalds då utan stannar hemma i närheten av wc!!
    Jag hade inte planerat att bli bajsnödig akut liksom....

Det kommer blixtsnabbt när det händer, och jag trodde ju inte ens att jag skulle bajsa!!! 
  • Anonym (Pinsam)
    Fia 28 skrev 2013-08-16 13:26:08 följande:
    Är det inte lättare att undvika laktos helt? Det finns ju massa alternativ idag!
    Jag vill inte det. Jag anser inte att fisandet är en anledning till att avstå.
  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (Nää) skrev 2013-08-16 16:36:04 följande:
    Vaddå valt att bestämma över din intolerans? Din kropp fixar inte laktos. Punkt. Varför utsätter du dig själv, och omgivningen, för obehag när det är helt onödigt??? Det finns ju bot mot detta, ÄT INTE LAKTOS.
    Jag har läst i en tidning att man kan vänja kroppen av med sin intolerans om man utsätter den för små doser... Ibland blir doserna för stora...

Och laktosfritt har jag inte råd med, när det bara är jag som äter det. Övriga familjen äter bara vanlig mat. Och min man vill absolut inte äta laktosfritt, det är inte riktig mat säger han... 
Svar på tråden Nedbajsad!!!!