Inlägg från: Gryntroll |Visa alla inlägg
  • Gryntroll

Nedbajsad!!!!

Anonym (Usch) skrev 2013-08-16 10:54:44 följande:
    Då går man till toaletten! Om man nu måste fisa. De flesta vuxna människor lär sig att hålla sig tills de är på toa, ute eller ensamma. Fast du kanske inte är vuxen?

Bland det vidrigaste som finns med dessa "smygare" i köer, på bussen i affären osv. Nä gå undan, ut eller på toa!
  • Gryntroll
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-08-16 11:18:32 följande:
    Måste man så måste man!

Fast, nää. Man kan hålla sig lite lite och gå undan utan att för den skull få tväront i magen. Har själv haft problem med ballongmage och fisar som vill ut. Om du vet att det är laktos som ställer till det, varför äter du det?
  • Gryntroll
    Fia 28 skrev 2013-08-16 11:25:08 följande:
    Senast vi var och shoppade kläder så släppte svågern en smygare som stank så vi fick utrymma affären. Jättetrevligt alltså!

Äh fyyy hatar att gå i en affär och komma in i någons "gasmoln", små små mikroskopiska partiklar av någons avföring rakt in i näsan. (vet inte om det är så, men har för mig att jag hört det, urk.)
    Vill bara inflika att här hemma fiser vi inför varandra, så jag är inte fullt så pretto som det kanske verkar Det är det där i offentliga utrymmen jag inte grejar.
Svar på tråden Nedbajsad!!!!