Inlägg från: Cherry on top |Visa alla inlägg
  • Cherry on top

Nedbajsad!!!!

Gryntroll skrev 2013-08-16 13:05:14 följande:
    Äh fyyy hatar att gå i en affär och komma in i någons "gasmoln", små små mikroskopiska partiklar av någons avföring rakt in i näsan. (vet inte om det är så, men har för mig att jag hört det, urk.) Vill bara inflika att här hemma fiser vi inför varandra, så jag är inte fullt så pretto som det kanske verkar Det är det där i offentliga utrymmen jag inte grejar.

Mythbusters hade ett avsnitt där de kollade om det verkligen var sant att alla bakterier tog sig ur toaletten när man spolade med locket uppfällt, att typ tandborstar och sånt får en massa bakterier på sig. Och jag har för mig att de kom fram till att det faktiskt inte ens spelar någon roll om locket är uppe eller nere, det sprider sig ändå.:-S Jag hoppas jag missuppfattat det avsnittet eller att jag minns fel. Snälla någon, rätta mig om jag har fel. Någon?
  • Cherry on top
    Wittra skrev 2013-08-16 13:53:10 följande:
    Fan vad folk skiter ned sig på fl.....jämnt massa historier om folk som gjort ned sig... Vad vill ni?

Eller hur. Är det en och samma person eller är det typ en grupp som håller på?
  • Cherry on top
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 14:52:41 följande:
    Gruppbajsare... Det vill jag inte se....

XD Nä, det klarar man sig bra utan!
  • Cherry on top
    Anonym (Bajsgruppen) skrev 2013-08-16 15:35:53 följande:
    Hahaha ja det är "internationella bajsgruppen", de håller alltid på att bajsa ner sig in public.

HAHA XD Ja det är nog en del av en större konspiration till och med
  • Cherry on top
    NeedfulThings skrev 2013-08-16 16:26:27 följande:
    Dom diskuterade på p3 nu under semestern varför vi svenskar fäller ner locket. I programmet pratade dom med en professor i livsmedelshygien som hade koll. Spola fram till 01:36:50 ungefär så hör du vad hon sa. (Ja vi bör fälla ner locket) sverigesradio.se/sida/avsnitt/226570...

Åh tack så mycket Ja det var intressant, skönt att veta att det faktiskt hjälper att stänga locket! Hehe, kul att han i programmet stått över toaletten för att kolla så allt blev nedspolat:-P
  • Cherry on top
    seriös skrev 2013-08-16 21:48:18 följande:
    Äsch då, sluttrollat

Är det du som är Ts? Tänkte på profilbilden också...
  • Cherry on top
    seriös skrev 2013-08-19 07:41:43 följande:
    Dåligt av mod att flytta den hit, nu går det ju inte att vara anonym och berätta sina bajs-historier...

Jag visste att det var du som var ts! Gillar du bajs eller?
Svar på tråden Nedbajsad!!!!