Inlägg från: TheOrp |Visa alla inlägg
  • TheOrp

Nedbajsad!!!!

Jag tycker det är kul att fisa offentligt... 

Jag ler alltid inombords då jag smygit ut en riktig stinkbomb i en kö nånstans... Blir den ljudlig så stirrar man surt på nåt barn som står i närheten så brukar de flesta dra slutsatsen att ungen lagt av den. Moahaha!

Extra kul då man är på en krog eller pub och snabbt smyger ut en vid bardisken som är full av folk, och ingen vill lämna sin plats eftersom de så gärna vill ha sin alkohol... 

Skitkul kort sagt

• TheOrp
    Anonym (Käften!!!!) skrev 2013-08-16 15:53:38 följande:
    Men va f-n håller folk på med????
    Vadå? Jag utövar min rättighet att släppa väder precis när jag vill, bara för att retas....

Ungefär som Ts, som ju tydligen äter mat med laktos fastän hon inte tål det... pheeew...

• TheOrp
    Anonym (fismaja) skrev 2013-08-16 16:39:14 följande:
    Stackars dig TS. Obestämd Jag sket ner mig häromdagen då jag trodde att jag skulle fisa lite. Skäms
    (smittad på en utlandsresa) Ack så fel jag hade!
    Det var diarré och jag kan säga att soffan som jag var i blev rappad. Kräks Satt i bara trosor så det rann rakt ner på dynan. Skrek till pojkvännen som var i ett annat rum att han fick fan inte komma in där jag befann mig. Så fruktansvärt äckligt! Obestämd Sen står man där med en näve mellan skinkorna och vill samtidigt i panik försöka få bort skiten från dynan INNAN killen ser det eller känner lukten. Blää!!
    hihihi....
  • TheOrp
    Tashie skrev 2013-08-17 09:18:30 följande:
    Du är ond.
    Men med tanke på att du har ett rageface som avatar så borde man ändå förvänta sig något sådant av dig. 
    Oh ja, jag är väldigt ond.... Ondare än Gru i "Dumma mej", fast den kanske är för otäck?
Svar på tråden Nedbajsad!!!!